خبرگزاری کار ایران

رویانیان خبرداد:

مبلغ مورد نظر میلانی‌ها به حساب‌ این باشگاه واریز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۰۰

کانون ایران نوین تامین کننده مالی این دیدار، مبلغ مورد نظر را امروز به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کرد.

کنفرانس خبری بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان و حامی مالی این بازی، شرکت تبلیغاتی کانون ایران نوین، امروز با حضور مسوولان باشگاه، مدیران کانون و نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست محمد رویانیان، مریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران‌نوین، حمید استیلی مدیر عامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس، حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه، سپهر سیفی قائم مقام کانون ایران‌نوین و سعید عبدالحمیدی مدیر اسپانسر شیپ کانون حضور پیدا کردند و به سوالات خبرنگاران پیرامون بازی ستاره‌های فوتبال پرسپولیس و میلان، نحوه برگزاری مسابقه و مسائل مالی مربوط به آن پاسخ دادند.

از نکات بارز مطرح شده در این جلسه آن بود که این بازی به یادماندنی با حمایت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بدون وارد آمدن بار مالی برای باشگاه و بخش دولتی برگزار می‌شود.

نکته جالب توجه دیگر اینکه محمد رویانیان در پاسخ به این سوال که با توجه به تحریم‌ها آیا امکان پرداخت مبلغ قرارداد به طرف ایتالیایی فراهم شده یا نه، گفت: باید یک خبر خوب بدهم و آن هم این است که کانون ایران نوین تامین کننده مالی این دیدار، مبلغ مورد نظر را امروز به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کرد.

از دیگر نکات مهم مطرح شده در این نشست طرح سوال و ابراز علاقه‌مندی رسانه‌ها به حضور بانوان و خانواده‌ها در این بازی بود که موضوع مورد بحثقرار گرفت و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد روزی برسد، ورزشگاه‌ها از نظر فرهنگی و سخت‌افزاری شرایطی پیدا کنند که چنین اتفاقی را شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز