خبرگزاری کار ایران

تایلند و لبنان حریفی برای ما نبودند؛

پورحیدری: هنوز عقب‌تر از ژاپن و کره‌‌ایم / باید واقعیت‌ها را پذیرفت

کد خبر : ۱۲۲۲۷۴

با این شرایط نباید قهرمان آسیا شویم چون واقعا عقب‌تر از تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی و ژاپن هستیم و کار برای قهرمانی ما خیلی سخت است.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: تایلند و لبنان حریفی برای ما نبودند که توانایی دردسر درست کردن را داشته باشند.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی تیم ملی مقابل لبنان بازی بدی نبود، اما فکر می‌کنم ۲ تیمی که با آنها بازی کردیم یعنی هم تایلند و هم لبنان حریفی نبودند که برای ما دردسر درست کنند. ضمن اینکه تیم ما هم تلاش کرد. ما به هر حال یک سر و گردن بالاتر از آنها بودیم و بچه‌ها با نمایش خوبی که داشتند، راحت و ساده این دو تیم را بردند و به جام ملت‌های آسیا صعود کردیم.

وی در مورد عملکرد دورگه‌ها در تیم ملی گفت: دژاگه و قوچان‌نژاد بیشتر برای تیم ملی بازی کرده‌اند و عملکرد خوبی داشتند، اما در این دو بازی فشار چندانی روی تیم ما نبود تا بیت‌آشور و داوری محک بخورند، البته برای بقیه بچه‌های تیم ملی هم همینطور بود و محک جدی نخوردند. باید ببینیم تیم ملی بازی‌های تدارکاتی سطح بالا برگزار می‌کند یا نه تا ببینیم واقعا در چه سطحی هستیم.

پورحیدری در پایان گفت: ما سال‌هاست قهرمان جام ملت‌های آسیا نشده‌ایم و قهرمانی برای ما کار خیلی دشواری است و چون بازی ژاپن مقابل هلند را دیدم. شرایط آنها نسبت به فوتبال آسیا و ما خیلی متفاوت شده، باید این واقعیت‌ها را پذیرفت و منصفانه به مسائل نگاه کرد. با این شرایط نباید قهرمان آسیا شویم چون واقعا عقب‌تر از تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی و ژاپن هستیم و کار برای قهرمانی ما خیلی سخت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز