خبرگزاری کار ایران

دژاگه و قوچان‌نژاد فراتر از انتظار بودند؛

صالح: تیم ملی پتانسیل و توانایی قهرمانی در آسیا را دارد

کد خبر : ۱۲۲۳۲۲

قهرمانی یعنی بهترین تیم آسیا شدن و برای رسیدن به چنین جایگاهی باید تلاش کرد. در مورد بیت آشور و داوری هم باید یک مقدار زمان بگذارد تا شایستگی‌های خود را نشان بدهند.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ملی می توانست گل‌های بیشتری به لبنان بزند.

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فقط نیمه دوم بازی تیم ملی مقابل لبنان را دیدم. تیم ملی ما در این نیمه بازی را خوب شروع کرد و تا انتها خوب پیش رفت و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به لبنان بزنیم. شرایط تیم ما خوب بود و نسبت به قبل تغییر کرده و به لحاظ تاکتیکی شرایط مطلوبی داریم.

وی متذکر شد: شرایط خاصی که در بیروت پیش آمد، برای لبنان بد شد و بدون تماشاگر بازی کردند. بچه‌های ما به وحدت تاکتیکی رسیده‌اند و در صورت حضور تماشاگران هم برنده بودیم، اما نتیجه ممکن بود چیز دیگری باشد.

این کارشناس فوتبال در مورد حضور بازیکنان دورگه در تیم ملی گفت: فکر می‌کنم عملکرد آنها قابل قبول بود، به خصوص دژاگه و قوچان‌نژاد که فراتر از حد انتظار بودند. در مورد بیت‌آشور و داوری هم باید یک مقدار زمان بگذارد و در این صورت می‌توانند شایستگی‌های خود را نشان بدهند.

صالح در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانیم پس از چند دهه قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم یا نه، گفت: باید وارد مسابقات بشویم و ببینیم در زمین چه اتفاقی می‌افتد. قهرمانی یعنی بهترین تیم آسیا شدن و برای رسیدن به چنین جایگاهی باید تلاش کرد. باید ببینیم در آن مقطع تیم ملی ما چه شرایطی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران پتانسیل و توانایی قهرانی در آسیا را دارد. البته در این مسابقات گروه‌بندی هم مهم است اما ایران الآن به عنوان یکی از قدرت‌های آسیا خودش را مطرح کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز