خبرگزاری کار ایران

فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای؛

ایتالیا هم حریف ساحلی بازان ایران نشد / صعود شاگردان اکتاویو به نیمه‌نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۴۸

شاگردان اوکتاویو در مجموع بازی را با نتیجه ۱۰ بر ۹ به سود خود به پایان رساندند و با ۶ امتیاز راهی دور نیمه نهایی این رقابت‌ها شدند.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با برتری بر ایتالیا به نیمه نهایی رقابت‌های جام‌بن قاره‌ای صعود کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام بین‌قاره‌ای امارات از ساعت ۱۵:۱۵ به مصاف ایتالیا رفته بود موفق شد این تیم قدرتمند اروپایی را با نتیجه ۱۰ بر ۹ از پیش رو بر دارد تا با ۶ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شود.

بازی با برتری سفید و آبی‌پوشان ایتالیا آغاز شد و آنها خیلی زود به گل رسیدند و هنوز بازی در وقت اول به نیمه نرسیده بود که ۳ گل به ملی‌پوشان ایران تحمیل کرده بودند. ملی‌پوشان ایران در ادامه بازی را به دست گرفتند و اولین گل را جبارن کردند. در ادامه مهدی حسنی موفق شد بازی را ۳ بر ۲ کند و فرید بلوک‌باشی هم گل سوم را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود و بازی در ۱۲ دقیقه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در ۱۲ دقیقه دوم تنها شاهد رد و بدل شدن یک گل بودیم، آن‌هم بر روی اشتباه فاحش دروازه‌بان ایتالیا که ضربه راه دور پیمان حسینی دروازه‌بان ما را نتوانست مهار کند و گل چهارم ایران به ثمر رسید تا این وقت با همین یک گل به سود قرمز‌پوشان ایران به پایان برسد.

در وقت ۱۲ دقیقه سوم دو تیم برای کسب پیروزی به میدان آمدند و ایتالیایی‌ها موفق شدند گل چهارم و تساوی‌بخش خود را توسط دی‌تیلیو به ثمر برسانند اما این پایان کار نبود چراکه مسلم مسیگر موفق شد گل پنجم ایران را به زیبایی وارد دروازه‌ ایتالیا کند. سفیدپوشان ایتالیا در ادامه از روی نقطه پنالتی گل پنجم و تساوی‌بخش را بار دیگر به ثمر برسانند تا کار دو تیم برابر دنبال شود. اما ایتالیا خیلی زود ازروی ضربه‌ای راه دور گل ششم را هم وارد دروازه حسینی کرد تا ۶ بر ۵ پیش بیفتد.

در ادامه یکی از بازیکنان تیم ما عبدالهی از بازی اخراج شد تا با یک بازیکن کمتر بازی را ادامه دهیم و در این موقعیت مسیگر موفق شد گل ششم ایران را وارد دروازه کند تا بار دیگر کار به تساوی برسد. در فاصله ۳ دقیقه مانده به پایان بازی محمد احمدزاده موفق شد هفتمین گل ایران را نیز به زببایی به ثمر برساند تا ایران ۷ بر ۶ پیش بیفتد. در ادامه رانتی موفق شد بار دیگر کار را به تساوی بکشد تا ماراتن گلزنی همچنان ادامه داشته باشد. کار در وقت سوم با نتیجه ۷ بر ۷ به پایان رسید و دو تیم به وقت ۳ دقیقه اضافه رفتند.

در وقت اضافه هم کار دو تیم بدون اینکه گلی به ثمر برسد با نتیجه ۷ بر ۷ ادامه به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که ملی پوشان ایران در ضربات پنالتی موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسند تا در مجموع بازی را با نتیجه ۱۰ بر ۹ به سود خود به پایان برسانند و با ۶ امتیاز راهی دور نیمه نهایی این رقابت‌ها شوند.

شاگردان اوکتایو در دو دیدار گذشته خود روسیه و برزیل را در ضربات پنالتی شکست داده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز