خبرگزاری کار ایران

اری به بازی‌های گذشته نداریم؛

اکتاویو: آماده بازی مقابل روسیه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۱۱

ما روی فینال باز‌ی‌ها تمرکز کرده‌ایم و کاری به بازی‌های گذشته نداریم. سه بازیکن ما هم به خوبی استراحت کرده‌اند و حالا آماده بازی مقابل روسیه هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره بازی مقابل امارات و دیدار امروز مقابل روسیه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مارکو اکتاویو در باره بازی مقابل امارات گفت: اماراتی‌ها حریف سرسختی بودند و البته همیشه از قدرت‌های فوتبال ساحلی آسیا بوده‌اند و ایران در دو سال گذشته همیشه امارات را شکست داده، اما این بار در نیمه نهایی و با توجه به اینکه سه بازیکن ایران غایب بود کار کمی سخت شده بود اما بازیکنان ایرانی با جنگندگی نشان دادند می‌خواهند قهرمان شوند و به همین دلیل به فینال راه پیدا کردیم.

خبرنگاری از مارکو پرسید اعتراض زیادی به داوری دارید و در بازی اول هم مقابل روسیه اخراج شدید، آیا معتقدید ناداوری در مسابقات صورت می‌گیرد که سرمربی ایران پاسخ داد: داوری هم جزئی از بازی است و البته برای من و تیمم فقط برد مهم است و ما روی فینال باز‌ی‌ها تمرکز کرده‌ایم و کاری به بازی‌های گذشته نداریم. ۳ بازیکن ما هم به خوبی استراحت کرده‌اند و حالا آماده بازی مقابل روسیه هستیم.

مارکو درباره بازی مقابل روسیه هم گفت: در کمتر از ۲ ماه برای سومین بار مقابل روسیه قرار می‌گیریم. اولین بار پیروز شدیم، دومین بار در یک چهارم‌نهایی جام جهانی شکست خوردیم و حالا در فینال جام بین قاره‌ای مقابل روسیه قرار می‌گیریم. این تیم قهرمان جهان است و مطمئنا کار راحتی نداریم اما بازیکنان ایرانی با کیفیت همیشگی‌شان مقابل روسیه قرار می‌گیرند و امیدواریم با جام به تهران برگردیم.

وی در پایان گفت: ما در این رقابت‌ها همه کار کردیم، روسیه قهرمان جهان را برده‌ایم، برزیل قهرمان چند دوره جهان را شکست داده‌ایم، ایتالیا که میزبان جام جهانی بوده را شکست دادیم، از سد امارات میزبان گذشته‌ایم و حالا فقط مانده در فینال بتوانیم تیم روسیه را شکست دهیم و قهرمان بین قاره‌ای شویم. همه تیم‌هایی که در این رقابت‌ها بودند قهرمانان قاره‌شان بوده‌اند. بازیکنان ایرانی از نظر ذهنی بسیار خوب هستند و همیشه در تمرین‌ها به آنها می‌گفتم شما می‌توانید یک روز بهترین تیم‌های جهان را شکست دهید و همه دیدید و دیدند توانستیم با ظرفیت و کیفیت بالا، به فینال برسیم. امیدوارم امروز بازی خوبی را شاهد باشیم و بتوانیم روسیه را شکست دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز