خبرگزاری کار ایران

نتیجه بازی با میلان برای ما مهم است؛

محرمی: من را چشم زدند / تمرین پیشکسوتان مثل عید دیدنی بود!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۴۱

در کوچه و خیابان افراد می‌آیند از من تعریف می‌کنند که دوران بازی من به سن و سال آنها نمی‌خورد و می‌گویند از پدر یا عموی خود در مورد من شنیده‌اند. این مسائل برای ما خیلی مهم است.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرین تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس مثل دید و بازدید عید بود.

مجتبی محرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس خوب بود و در اصل دید و بازدید بود و مثل عید بود، چون بعد از چند سال همدیگر را دیدیم و خاطرات زنده شد. فضای تمرین هم خیلی خوب بود و جو خیلی خوبی حاکم بود.

این پیشکسوت سرخ‌پوشان متذکر شد: آمادگی بچه‌ها هم نسبی است و نسبت به سن و سال‌شان و در حد توان زحمت می‌کشند. بازی با پیشکسوتان میلان یک بازی سمبلیک است و مثل دربی نیست که حساس باشد. باید از برگزارکنندگان این دیدار تشکر کنیم و خدا کند این بازی‌ها ادامه داشته باشد تا جوان‌ها پیشکسوتان را بشناسند.

وی افزود: این بازی برای خود من مهم است چون در کوچه و خیابان افراد می‌آیند و از من تعریف می‌کنند که دوران بازی من به سن و سال آنها نمی‌خورد و می‌گویند از پدر یا عموی خود در مورد من شنیده‌اند. این مسائل برای ما که پا به سن گذاشته‌ایم، خیلی مهم است. البته در تمرین دیروز من را چشم زدند و دیشب بیمارستان بستری شدم چون کلمه‌ام درد گرفت و تا صبح بیمارستان بودم، اما الآن مشکلی ندارم و با آمپول و سرم حلش کردیم.

وی در مورد بازی با میلان گفت: پیشنهاد ما این است که مردم بیایند و بازی را از نزدیک ببینند، البته صدا و سیما هم همکاری کرده و لطف می‌کند و این بازی را پخش خواهد کرد که خیلی خوب است. نتیجه این بازی برای ما خیلی مهم است و سعی‌مان را می‌کنیم که ببریم اما کری نمی‌خوانیم.

محرمی در پایان گفت: علی کریمی هم دعوت شده، اما جمعه بازی دارد و اگر بیاید خوب است. به هر حال الآن مردم علی کریمی را می‌شناسند و اگر بیاید خوب است. کریمی هم باشد، فرقی نمی‌کند چه کسی شماره ۸ را بپوشد. کریمی معرفتش را دارد که دنبال شماره پیراهن نباشد. البته همه بچه‌ها همین‌طور هستند و جو خوبی در تیم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز