خبرگزاری کار ایران

کم گل‌خوردن تیم باعثقوت قلب است؛

حسینی: بازی با تراکتور ۶ امتیازی است / با پولادی رقیب و رفیق صمیمی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۰۶

بازی با تراکتورسازی در تبریز برای هر تیمی بسیار سخت است، اما ما هم پرسپولیس هستیم و هدف ما قهرمانی در لیگ است. برای کسب عنوان قهرمانی باید به برد فکر کنیم.

مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیم‌های استقلال، تراکتورسازی و فولاد مهمترین رقبای سرخ‌پوشان در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است و بازی این هفته با تراکتورسازی برای پرسپولیسی‌ها ۶ امتیازی است.

گفت‌وگوی خبرنگار ایلنا با سید میثم حسینی را در آستانه دیدار با تراکتورسازی در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در ادامه می‌خوانید:

شرایط پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل چطور است؟

به لطف خدا همه چیز رو به راه است و روزانه ۲ جلسه تمرین می‌کنیم. تعطیلات نیم فصل تا الان خوب بوده است. وضعیت من هم خدا را شکر خوب است و با قدرت در تمرینات حضور دارم. در حال حاضر صدر جدول قرار داریم و امیدواریم اتفاقات خوبی برای ما در نیم فصل دوم بیفتد.

نیم فصل نخست با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید، تجربه حضورت در این تیم را چطور ارزیابی می‌کنی؟

من تجربه بازی در تیم بزرگ استقلال را دارم. به خوبی می‌دانم شرایط بازی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس با سایر تیم‌ها فرق دارد. می‌دانستم حضور در پرسپولیس کار آسانی نیست. باید تمامی بازیکنان تلاش‌های خود را به سمتی هدایت کنیم که منجر به موفقیت پرسپولیس شود. بازیکنان پرسپولیس به خوبی متوجه این موضوع هستند ۳ سالی است تیم نتایج خوبی نگرفته است. به لطف خدا شرایط کلی تیم به لحاظ کسب نتیجه و هماهنگی در تمامی خطوط ایده‌آل است.

بهترین خط دفاعی لیگ برتر در نیم فصل اول به اسم پرسپولیس ثبت شد. بازیکنان جدید و تاکتیک‌های علی دایی چقدر در کسب این عنوان تأثیر داشت؟

تمامی بازیکنان تیم به شکل گروهی در کار دفاعی شرکت می‌کنند. زمانی که تیم حریف صاحب توپ است با دوندگی زیاد سعی می‌کنیم با دفاع منطقه‌ای انجام وظیفه کنیم. اینکه تیم کم گل می‌خورد قوت قلب است برای مهاجمان تیم که با انگیزه بیشتری بازی را دنبال کنند. اگر همین روند را تا آخر فصل دنبال کنیم یکی از بهترین خطوط دفاعی را کسب خواهیم کرد.

نتایج پرسپولیس در نیم فصل اول چطور بود، با توجه به اینکه در چند هفته ابتدایی پرسپولیس خوب کار نمی‌کرد؟

در صحبت‌های قبلی خودم اشاره کردم که پرسپولیس ۲-۳ سالی است خوب نتیجه نگرفته، همین مسئله باعثمی‌شود دچار استرس شویم اما زمانی که علی دایی به پرسپولیس آمد هدفش جبران نتایج ضعیف گذشته بود. در سوی مقابل برای رسیدن به هماهنگی و ترکیب ایده‌آل، کادر فنی نیاز به زمان داشت. خدا را شکر از هفته چهارم تیم به شرایط ایده‌آل نزدیک شد و توانستیم روی نوار پیروزی حرکت کنیم. خوشحالیم این اتفاق خیلی زود افتاد و اجازه ندادیم به هفته ۸-۹ برسد.

شرایط تیم برای بازی با تراکتور چطور است؟ می‌توانید مقابل این تیم پیروز شوید؟

بچه‌ها در تمرینات بسیار هماهنگ شده‌اند و آماده هستیم به مصاف تراکتور برویم. این دیدار برای ما ۶ امتیاز دارد. تنها مشکل ما نبود ملی‌پوشان در تمرینات بود که امیدواریم با اضافه شدن آنها با ترکیب کامل در تبریز به میدان برویم. بازی با تراکتورسازی در تبریز برای هر تیمی بسیار سخت است، اما ما هم پرسپولیس هستیم و هدف ما قهرمانی در لیگ است. برای کسب عنوان قهرمانی باید به برد فکر کنیم تا دل هواداران پرشمار خود را شاد کنیم.

چرا پرسپولیس با وجود داشتن مهاجمان خوب کم گل می‌زند و خط دفاعی این تیم ستاره لیگ بوده؟

با حرف شما مبنی بر وجود عناصر هجومی خوب در تیم موافقم اما یک مشکل خیلی کوچکی در فاز تهاجمی داریم که حتماً برطرف می‌شود. در تعطیلات نیم فصل علی دایی با مهاجمان کار کرد. تمام تمرکز کادر فنی حل مشکلات کوچک مهاجمان بود تا در نیم فصل دوم شاهد بردهای پرگل پرسپولیس باشیم. در نیم فصل دوم پرسپولیس تیمی ایده‌آل هم در فاز دفاع و هم در فاز حمله خواهد شد. تا با تفاضل گل بالا لیگ را به اتمام برساند.

پرسپولیس برای قهرمانی باید با چه تیم‌هایی رقابت کند؟

بازی‌های نیم فصل دوم سخت‌تر از نیم فصل اول است. همه تیم‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند تا به نتایج دلخواه دست پیدا کنند، چه تیم‌هایی که در انتهای جدول قرار دارند که در تلاش هستند تا از انتهای جدول جدا شوند و چه تیم‌هایی که در صدر قرار دارند که تلاش می‌کنند با کسب نتایج دلخواه برای کسب قهرمانی با سایر تیم‌ها بجنگند. بعضی از بازی‌های تیم‌های صدرنشین ۶ امتیازی است. امسال تراکتورسازی، فولاد و استقلال می‌توانند مهمترین رقیب ما باشند چون در این مدت خوب کار ‌کردند.

پولادی بعد از مدت‌ها مصدومیت به تمرینات برگشته، نگران نیستی جایگاهت را در پرسپولیس از دست بدهی؟

اول اینکه خیلی خوشحالیم مهرداد بعد از یک مصدومیت شدید به مجموعه پرسپولیس برگشت، به نظرم اگر مهرداد و رقابت با مهرداد در کار نباشد هیچ موفقیتی پیش نخواهد آمد. امیدوارم مهرداد به سرعت به شرایط جسمانی ایده‌آل خود برسد تا به روند موفقیت پرسپولیس کمک کند. برای من فرقی ندارد من بازی کنم یا مهرداد. من و مهرداد علاوه بر اینکه رقیب هستیم دوستان صمیمی هم هستیم.

امسال پرسپولیس به لحاظ کادر فنی و بازیکنان یک مجموعه کامل است، با توجه به این پتانسیل موجود در باشگاه برای کسب جام‌حذفی یا لیگ چقدر امیدوارید؟

مهم‌ترین عاملی که باعثمی‌شود یک تیم موفق باشد رفاقت و همدلی میان بازیکنان و کادر فنی است که خدا را شکر بچه‌ها صادقانه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. جدای از مشکلاتی که وجود دارد بازیکنان از هدف اصلی تیم دور نشدند و امیدوارم این همدلی و صمیمت تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا بتوانیم پله‌های ترقی را طی کنیم.

گفت‌وگو: ابوذر مارکلایی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز