خبرگزاری کار ایران

خوشحالم در ایران هستم؛

گتوزو: برای بازی کردن به ایران آماده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۲۱

با توجه به اینکه فوتبال دوستان ایرانی علاقه خاصی به فوتبال دارند و استقبال خوبی هم در فرودگاه داشته اند احساس می کنم بازی پرتماشاگر و باهیجانی خواهد بود.

گنارو گتوزو گفت: خوشحالم در ایران هستم و احساس می‌کنم تماشاگران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد.

به گزارش ایلنا، گنارو گتوزو اظهار کرد: خوشحالم به ایران سفر کردم و برای اولین بار به کشور شما می‌آیم. از اینکه به اینجا دعوت شده‌ام خرسندم و با توجه به اینکه فوتبال دوستان ایرانی علاقه خاصی به فوتبال دارند و استقبال خوبی هم در فرودگاه داشته اند احساس می کنم بازی پرتماشاگر و باهیجانی خواهد بود.

گتوزو درباره شناخت خود از فوتبال ایران گفت: راستش را بخواهید شناخت خاصی از فوتبال ایران ندارم اما می‌دانم ایران فوتبالدوستان زیادی دارد و امیدوارم سفر خوبی داشته باشیم و استقبال فوتبال دوستان در فرودگاه اتفاق جالبی است و خوشحال کننده.

گتوزو درباره اینکه سرمربی تیم میلان خواهد بود یا خیر گفت: من بازی می‌کنم و دوست دارم بازی کنم. مربی تیم ما فرد دیگری خواهد بود، به احتمال زیاد اوانی(مربی تیم ملی جوانان ایتالیا). افرادی هستند که تیم را هدایت کنند، من قرار است بازی کنم و امیدوارم بازی خوبی با ستارگان ایرانی داشته باشیم.

گتوزو درباره حضور پرتعداد تماشاگران در این بازی گفت: تماشاگر به فوتبال هیجان می‌دهد و من بسیار امیدوارم بازی پرتماشاگر و خوبی را داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز