خبرگزاری کار ایران

موفقیت در نیم فصل اول مهم بود؛

مهاجری: با روحیه بالایی به استقبال نیم فصل دوم خواهیم رفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۶۸

امیدواریم با ادامه نتایج خوب تیم، استقبال تماشاچیان از بازی‌های ما روز به روز بیشتر شود.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان گفت: با روند رو به رشدی که تاکنون داشته‌ایم، در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل شهرداری بندرعباس که روز گذشته ۹ آذرماه در ورزشگاه تختی مشهد رقم خورد، اظهار داشت: بازیکنان ما با ارائه یک بازی خوب و منسجم، توانستند برنده میدان باشند و اگر کمی خوش شانس بودیم با اختلاف بیشتری پیروز می‌شدیم. شهرداری بندرعباس هم تیم قوی و خوبی است که پس از ایجاد تغییر و تحول در کادر فنی، در دو بازی اخیر خود پیروز شده بود.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان با بیان اینکه این بازی آخرین بازی ما قبل از تعطیلات نیم فصل بود، گفت: موفقیت در نیم فصل اول برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود زیرا با روحیه بالاتری به استقبال نیم فصل دوم خواهیم رفت.

مهاجری ادامه داد: قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول، باعثمی‌شود بازیکنان تیم که اکثر آنها برای اولین بار بازی در لیگ دسته یک را تجربه می کنند، به توانایی‌های خود ایمان بیاورند و در مسابقات آتی بهتر ظاهر شوند.

وی با اشاره به انتقال مکان بازی‌های خانگی سیاه جامگان از ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) به ورزشگاه تختی، اظهار کرد: این اقدام در راستای استفاده از شرایط میزبانی صورت گرفته و امیدواریم با ادامه نتایج خوب تیم، استقبال تماشاچیان از بازی‌های ما روز به روز بیشتر شود.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان در پایان گفت: روز ۷ دی در ورزشگاه قدس همدان و در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور به مصاف تیم الوند این شهر خواهیم رفت و تلاش می‌کنیم برنده مسابقه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز