خبرگزاری کار ایران

به همراه کامرانی‌فر و سخندان؛

قضاوت علیرضا فغانی در جام باشگاه‌های جهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۳۷

رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که هر ساله زیر نظر فیفا و با حضور باشگاه‌های قهرمانان قاره ها برگزار می‌شود و امسال مراکش میزبان رقابت‌هاست.

علیرضا فغانی به همراه تیم ایرانی در جام باشگاه‌های جهان قضاوت می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدارسیون فوتبال، رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که هر ساله زیر نظر فیفا و با حضور باشگاه‌های قهرمانان قاره ها برگزار می‌شود و امسال مراکش میزبان رقابت‌هاست.

از قاره آسیا تیم داوری ایرانی متشکل از علیرضا فغانی، حسن کامرانی‌فر و رضا سخندان به عنوان تنها تیم داوری آسیا به این رقابتها می روند.

در این رقابت‌ها داوران کاندیدای قضاوت درجام جهانی به دقت ارزیابی می شوند و شانس بالایی برای قضاوت در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دارند البته تیم داوری ایرانی متشکل از فغانی، کامرانی فر و سخندان در یک سال و نیم گذشته جزو کاندیداهای جام جهانی است.

این رقابت‌ها از ۲۰ تا ۳۰ آذرماه در مراکش برگزار خواهد شد و از قاره افریقا تیم های راجا کازابلانکای مراکش و الاهلی مصر، از قاره آسیا گوانگجو چین، از قاره اروپا بایرن مونیخ آلمان، از قاره اقیانوسیه اوکلند سیتی نیوزیلند و از آمریکای شمالی و مرکزی باشگاه سی اف مونتری مکزیک و از امریکای جنوبی باشگاه اتلتیکو مینیرو برزیل حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز