خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم؛

منافی: ذوب‌آهن حریف زهرداری خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۶۶

من اعتقاد دارم یک اتفاق لازم است تا بچه‌های ما از فشار روانی این مساله رها شوند و شاید آن اتفاق یکی، دو بازی پر گل باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهاجمان ما از گلزنان موفق سال‌های گذشته هستند. تمرینات خوبی داریم ولی فکر می‌کنم همه چیز مهیا است، مساله بیشتر روحی و روانی است و باید از این مرحله بگذریم.

به گزارش ایلنا، جواد منافی افزود: با توجه به فاصله کم امتیازات در جدول لیگ، در بازی با تراکتورسازی و در روزی که به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم، ۳ امتیاز با ارزش را در مقابل رقیب مستقیم از دست دادیم. مستحق آن بودیم که داور مسابقه ۲ پنالتی را برای ما اعلام کند اما اینگونه نشد. حالا این بازی گذشته است و دیگر به آن فکر نمی‌کنیم و تمرکز ما روی بازی با ذوب‌آهن است.

وی ادامه داد: اگر در بازی قبل ضعیف‌تر از حریف ظاهر می‌شدیم، این نگرانی بوجود می‌آمد که شاید دچار ضعف شدیم اما تراکتورسازی فقط در ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اول، بازی را در اختیار داشتند. پس از آن بازی در دست ما بود و در نیمه دوم که کاملا فشار آوردیم ولی در یک غافلگیری گل خوردیم و البته این هم از جذابیت‌های فوتبال است، هر چند حتی اعلام یکی از پنالتی‌ها روند بازی را عوض می‌کرد.

مربی تیم پرسپولیس درباره شرایط فعلی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم آن بازی برای ما تمام شد. خوشبختانه شرایط روحی تیم خوب است و بچه‌ها سر حال هستند. مصدومان هم که رسیده‌اند و صادقیان را هم برای این بازی داریم. البته ذوب‌آهن با شکستی که داشت، نیاز مبرمی به ۳ امتیاز دارد و حریف زهرداری خواهد بود که از آن غافل نیستیم ولی با یک بازی هجومی به مصاف حریف خواهیم رفت.

منافی درباره مساله گلزنی تیم گفت: تمام سعی و تلاش خودمان را کرده‌ایم. بچه‌هایی را در اختیار داریم که تا سال قبل خیلی عالی بودند. تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم و آنها را ادامه می‌دهیم. من فکر می‌کنم این مساله بیشتر روحی و روانی است و بچه‌ها کمی عجول و پر استرس هستند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقدهایی که درباره تک مهاجم بازی کردن پرسپولیس مطرح می‌شود افزود: ما در همین بازی با تراکتورسازی از دقیقه ۶۰ با دو مهاجم بازی کردیم. در بازی‌های دیگری هم بود که در عمل با دو مهاجم بازی کردیم و همیشه تک مهاجم نبوده‌ایم و من اعتقاد دارم یک اتفاق لازم است تا بچه‌های ما از فشار روانی این مساله رها شوند و شاید آن اتفاق یکی، دو بازی پر گل باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز