خبرگزاری کار ایران

من قدر ناشناس نیستم؛

منصوریان: قصد من مقایسه دادگان و کفاشیان نبود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۷۳

در حالی‌که منظور من هرگز این نبوده که مقایسه‌ای انجام دهم و بگویم فدراسیون فوتبال برای من کار نکرده یا هیچ امکاناتی برای ما فراهم نشده است.

سرمربی تیم ملی زیر۲۲ سال درباره جلسه اخیرش با رئیس فدراسیون فوتبال، برنامه‌های آینده تیم ملی زیر۲۲ سال، دو بازی دوستانه با تیم ملی کره‌جنوبی و دیگر مسایل به نکاتی مهم اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان درباره آخرین وضعیت تیم ملی زیر۲۲ سال گفت: روز دهم آذرماه جلسه‌ای با علی کفاشیان درباره کلیه مسایل تیم ملی زیر ۲۲ سال و نفرات تیم ملی و تعداد نفرات کادرفنی و نحوه برگزاری اردوی کیش و بازی با کره‌جنوبی، حضور سیامک آزادی بدنساز تیم ملی که قرار است از هلند به ما ملحق شود و همچنین حضور صالح مصطفوی آنالیزور تیم الجزیره امارات که سال گذشته عضو گروه والتر زنگا بود برگزار کردیم که رئیس فدراسیون قول همه حمایت‌ها را داد. البته مسایل جانبی هم بین من به عنوان سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون مطرح شد که البته در این گفت‌وگو قابل طرح نیست.

سرمربی تیم ملی زیر۲۲ سال در ادامه درباره گفت‌وگویی که امروز در برخی روزنامه‌ها از قول منتشر شده گفت: امروز من دیدم در یکی از روزنامه‌ها گفت‌وگویی به نقل از من چاپ شده که البته من با یک خبرگزاری مصاحبه کرده بودم. تیتری از این مصاحبه انتخاب شده که به صورت زیرکانه‌ای می‌خواسته مصاحبه من را به مسیر مقایسه دو رئیس کنونی و رئیس قبلی فدراسیون ببرد و طوری وانمود کند که من در حال مقایسه محمد دادگان و علی کفاشیان هستم درحالیکه اصلا اینطور نیست. واقعیت این است که دوست دارم هیچ سوء تعبیری از گفت‌وگوی من نشود چراکه محمد دادگان رئیس سابق فدراسیون شخص قابل احترامی است و بازیکن باشگاه پرسپولیس و تیم ملی بوده و برای فوتبال ایران زحمات بسیاری کشیده اما من با فدراسیون کنونی قرارداد دارم و بوده مواقعی که به برخی مسایل فنی و لجستیکی اعتراض هم داشته‌ام اما هرگز فراموش نمی کنم علیرضا منصوریان در فدراسیون کفاشیان وارد عرصه مربیگری ملی شد و حالا من تولید و خروجی این فدراسیون هستم و دو سال و خرده‌ای است که با کارلوس کی‌روش، کار می‌کنم و چند ماهی هم با افشین قطبی کار کردم. به خاطر کار کردن با این دو مربی بود که مسیر مربیگری‌ام تغییر کرد و یاد گرفتم تیم و گروه فنی داشته باشم و برای جز به جز مسایل تیمم کارگروه تشکیل دهم و بتوانم همه مسایل را کنترل کنم تا به موفقیت برسم.

منصوریان ادامه داد: یک ضرب‌المثل بین فوتبالیست‌های بزرگ هست که دوست دارم در این گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون بکار ببرم. من هیچ‌وقت یاد نگرفته‌ام به داخل غذای اعضای خانواده‌ام، آب دهانم را بیندازم. من قدر ناشناس نیستم و همه من را می‌شناسند. جمله‌ای که من از دادگان به کار بردم مربوط به حضور وی در برنامه ۹۰ چهار سال پیش بود که در گفت‌وگو با مجری به نکته‌ای اشاره کرد و اصلا منظور من این نبود که رئیس فعلی و قبلی را مقابل هم قرار بدهم یا بخواهم مقایسه‌ای بین عملکرد این دو رئیس داشته باشم.

وی افزود: هر کس من را بشناسد می‌داند من هیچ وقت گذشته را فراموش نخواهم کرد. هر کس به من خدمتی کرده باشد تا آخر عمر فراموش نمی‌کنم و همیشه مقابل چشمانم وجود دارد. می‌توانید از دوستان نزدیک من بپرسید که من را خیلی خوب می‌شناسند. در مراسم مرحوم دهداری شرکت کردم تا نشان دهم گذشته را هرگز فراموش نمی‌کنم و قدردان همه کسانی که به من سرسوزنی خوبی کرده‌اند هستم اما باز هم می‌گویم تیتر مصاحبه من طوری انتخاب شده که فضای سوء تعبیر فراهم شود در حالی‌که منظور من هرگز این نبوده که مقایسه‌ای انجام دهم و بگویم فدراسیون فوتبال برای من کار نکرده یا هیچ امکاناتی برای ما فراهم نشده است. ممکن است قرارداد من در تیم‌های ملی یک دهم یک مربی باشگاهی باشد اما به اندازه ۱۰ برابر قراردادم از تجربه کی‌روش و قطبی استفاده کرده‌ام و این برایم خیلی ارزشمند است.

منصوریان در پایان گفت: باز هم اعلام می‌کنم از تیتری که روزنامه‌ها نوشته اند سو تعبیر نشود و من از صحبت‌های محمد دادگان در برنامه ۴ سال پیش ۹۰، برای مدیریت خودم مثال زدم و بازگو کردم و حتی گفتم اگر می‌خواهم در کار مربیگری موفق شوم باید دخل و تصرف بیشتری داشته باشم و این را از کی‌روش یاد گرفته‌ام که در امور مدیریتی تیمش به خوبی و به جا دخل و تصرف دارد و به همین دلیل موفق است. من مدیریت مربیگری خودم را و هر امری که مربوط به کار من بوده را مثال زدم و منظورم مقایسه مدیریت دو فدراسیون نبوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز