خبرگزاری کار ایران

طرف حساب من شخص رویانیان است؛

افشاگری احتمالی پیروانی بعد از بازی با ذوب‌آهن

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۸۰

به نظر می‌رسد پیروانی از رویانیان به شدت عصبانی است و باید منتظر مصاحبه جنجالی او علیه رویانیان و اطرافیانش پس از بازی با ذوب آهن باشیم.

دعوای افشین پیروانی و محمد رویانیان وارد فاز جدیدی شده و به نظر می‌رسد باید منتظر اتفاقات جدیدی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروانی مبلغ ۸۵ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و این مبلغ توسط سازمان لیگ تأیید شده، اما از سوی باشگاه سرخ‌پوش تهرانی پرداخت نشده به همین دلیل پیروانی دنبال وصول این طلب است چراکه اداره مالیات به او فشار آورده تا مالیات دوران حضورش در پرسپولیس را پرداخت کند.

طی روزهای گذشته کارکنان باشگاه پرسپولیس با پیروانی تماس گرفتند تا به دیدار رویانیان برود و این مشکل را به نوعی حل کند اما مربی سابق پرسپولیس این درخواست را قبول نکرد و به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تمام طلب خودش را می‌خواهد چراکه باید این مبلغ را تمام و کمال به اداره مالیات بدهد.

این اتفاقات باعثشد محمود سالارکیا رئیس کمیته انضباطی و حقوقی باشگاه پرسپولیس علیه پیروانی موضع‌گیری کرده و اعلام کند پیروانی هیچ طلبی از پرسپولیس نداشته و با مصاحبه کردن هم راه به جایی نمی‌برد و اگر مدرکی دارد به باشگاه ارائه کند.

پیروانی فعلا سکوت کرده و ترجیح می‌دهد صحبت نکند چراکه معتقد است پرسپولیس یک بازی حساس مقابل ذوب‌آهن اصفهان دارد و نباید تمرکز و آرامش تیم را به هم بریزد، اما اعلام کرد روز شنبه حرف‌های جدیدی در مورد رویانیان و باشگاه پرسپولیس خواهد داشت، حرف‌هایی که برای مدیرعامل سرخ‌پوشان تهرانی گران تمام خواهد شد.

نکته جالب اینکه وقتی حرف‌های سالارکیا را به پیروانی منتقل کردیم، گفت: من این آدم‌ها را نمی‌شناسم و کاری هم با این افراد ندارم. طرف حساب من شخص رویانیان است و خودش باید با من صحبت کند نه اینکه کارمندانش. به نظر می‌رسد پیروانی از رویانیان به شدت عصبانی است و باید منتظر مصاحبه جنجالی او علیه رویانیان و اطرافیانش پس از بازی با ذوب آهن باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز