خبرگزاری کار ایران

امیدوارم سرمان را بالا بگیریم؛

شمسایی: حریف آسانی برای رقبا نخواهیم بود / تخریب مسی در شأن مردم ایران نبود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۰۶

میدان ورزش میدان جوانمردی است و ما باید به دید ورزشی به این مسئله نگاه کنیم، نه اینکه با توهین و تخریب سعی در زیر سوال بردن حریفان خود کنند. مسی بهترین بازیکن فوتبال جهان است و ما باید به وی احترام بگذاریم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در واکنش به تخریب مسی در توسط برخی از هموطنان ایرانی در صفحه‌های مجازی گفت: این اقدام‌ها در شأن مردم ما نیست چراکه این قبیل رفتارها اعتبار ما را زیر سوال خواهد برد.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: جام‌جهانی جای خوب‌هاست که همه تیم‌ها با پشت سر گذاشتن مرحله گزینشی انتخاب می‌شوند و هیچ تیمی به راحتی به جمع ۳۲ تیم حاضر در برزیل نرسیده است.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز تصریح کرد: تمام تیم‌های حاضر در جام جهانی جزو بهترین تیم‌های فوتبال جهان هستند و نمی‌توان بین آنها تیمی آسان پیدا کرد چراکه جام‌جهانی محل حضور بهترین تیم‌هاست که با گذراندن مراحل گزینشی سخت صعود کردند و رویارویی با همه آنها سخت خواهد بود.

وی ادامه داد: اینکه تیم ملی ایران در جام‌جهانی با آرژانتین و مخصوصاً لیونل مسی همگروه شده شاید به نظر سخت و دشوار بیاید ولی ما باید برای دفاع از اعتبار فوتبال کشورمان پای به رقابت‌های جام‌جهانی بگذاریم و در این راه باید با تمام توان و آمادگی بالا در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.

ستاره سابق تیم ملی فوتسال در مورد گروه‌بندی این رقابت‌ها نیز گفت: اگر چه ما در گروه سختی قرار گرفته‌ایم، اما تیم ایران نیز حریف آسانی برای تیم‌های دیگر نخواهد بود. اگر ما با آمادگی و تدارک خوب به این ر قابتها اعزام شویم بدون شک می‌توانیم به حریفی سر سخت برای هر سه تیم گروه‌مان تبدیل شویم.

شمسایی در ادامه متذکر شد: بازیکنان ایران برای شاد کردن دل مردم و دفاع از اعتبار فوتبال ایران به بزریل خواهند رفت و امیدوارم نتایجی کسب کنند که سر خود را بالا بگیریم و با افتخار درباره حضور این رقابت‌های صحبت کنیم، اگرچه آرژانتین به غیر از مسی بازیکنانی مانند آگرو، هیگواین، دی‌ماریا و.. دارد ولی امیدوارم بچه‌های ما به بهترین نحو تلاش کنند تا نتایج مناسبی کسب کنند. همه، ما ایرانی‌ها را با شاخصه غیرت و تعصب می‌شناسند و امیدوارم بازیکنان ایران با چنین شاخصه‌هایی در جام‌جهانی نتایج در خوری کسب کنند.

وی با اشاره به دیدار کره‌شمالی مقابل برزیل در جام‌جهانی گذشته افزود: کره‌ای‌ها مقابل بزریل ۲ بر ۱ بازی را واگذار کردند و ما به عنوان یک آسیایی از چنین نتیجه‌ای خوشحال شدیم که کره‌شمالی از اعتبار فوتبال آسیا دفاع کرد و مقابل قهرمان جهان سزاوارنه بازی کرد. هر چند آنها بعد ۷ گل از پرتغال دریافت کردند ولی با این حال ما می‌دانیم که میدان جام‌جهانی برای همه تیم‌ها سخت است.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال درباره شانس صعود ایران در گروه چهارم نیز گفت: ما نباید دنبال شانس بگردیم اگر چه گاهی شانس هم دخیل است ولی من معتقدم ما باید برای موفقیت باید بجنگیم تا از فوتبال کشورمان اعاده حیثیت کنیم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در پایان در و اکنش به هجمه رسانه‌ای به صفحه اجتماعی لیونل مسی در فضای مجازی گفت: به نظرم این اتفاق به هیچ‌وجه در شان مردم ایران است و به نوعی می‌توان گفت ما با این اقدام اعتبار خود را زیر سوال می‌بریم چراکه میدان ورزش میدان جوانمردی است و ما باید به دید ورزشی به این مسئله نگاه کنیم، نه اینکه با توهین و تخریب سعی در زیر سوال بردن حریفان خود کنند. مسی بهترین بازیکن فوتبال جهان است و ما باید به وی احترام بگذاریم. این رقابت‌ها محل آشنایی با فرهنگ‌های جدید است و بهترین فرصت برای معرفی فرهنگ کشورها که نباید با این‌گونه رفتارها این فرصت را از دست بدهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز