خبرگزاری کار ایران

باید اطراف خود را خلوت کنیم؛

حسینی: پرسپولیس باید برخی طلسم‌ها را بشکند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۶۹

در بازی با تراکتورسازی هم اگر پیروز شده بودیم بی‌عدالتی نبود. البته آنها برای ۲۰ دقیقه واقعا عالی بودند اما بعد، توپ و میدان در اختیار بچه‌های ما بود.

مدافع چپ پرسپولیس گفت: با چند پیروزی پیاپی در اواخر نیم فصل به صدر جدول رسیدیم ولی الان تعداد رقبا زیاد است و همین باعثمی‌شود با یک بازی، تغییرات زیاد شود. باید با چند پیروزی پیاپی از تعداد رقبا کم کنیم و در صدر جدول حاشیه امنیت خوبی ایجاد کنیم.

به گزارش ایلنا، سید میثم حسینی افزود: بعد از مصدومیتی که قبل از بازی با تراکتورسازی از ناحیه آشیل پا برایم پیش آمد، الان کاملا سر حال هستم و اگر علی دایی صلاح بداند، آماده بازی هستم و می‌خواهیم با یک پیروزی دیگر شرایط را بهتر کنیم.

وی درباره اینکه با محرومیت علی عسگری، به نظر می‌رسد حتما در این بازی باشد، ادامه داد: باید دید نظر کادر فنی چیست. البته از بازی علی‌عسگری خوشم آمد. با اینکه پست تخصصی او نبود، خوب کار کرد. نشان داد بازیکن تکنیکی است و با شعور فوتبال بازی می‌کند که می‌تواند در چند پست حضور داشته باشد. حضور چنین رقیبی را به فال نیک می‌گیرم چون کیفیت کار من را هم افزایش می‌دهد.

چپ پای پرسپولیس با اشاره به نتایج بیرون از خانه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بیرون از خانه یک تساوی و یک پیروزی برابر صبا و راه آهن داشتیم. در شهرستان پیروزی نداشتیم و این مساله برای خود ما از این جهت عجیب است که در اکثر دیدارها بدون آنکه بخواهیم بی‌حساب و کتاب حرف بزنیم و تعریف کنیم، سرتر از حریفان و شایسته پیروزی بودیم. مثلا در همان بازی با صبا از خوش شانسی حریف بود یا از بدشانسی ما، باید می‌بردیم اما نشد. در بازی با تراکتورسازی هم اگر پیروز شده بودیم بی‌عدالتی نبود. البته آنها برای ۲۰ دقیقه واقعا عالی بودند اما بعد، توپ و میدان در اختیار بچه‌های ما بود.

وی افزود: با بچه‌ها که صحبت می‌کردیم، از یک سو در شهرستان نبرده‌ایم و از سوی دیگر می‌گفتند در سال‌های گذشته در کرمان موفق به پیروزی نشده‌ایم. باید این طلسم‌ها شکسته شود و این مسائل را به یک خاطره بدل کنیم. این مورد یکی از اهداف ما است. هدف بعدی ما این است که رقبا را کم کنیم.

حسینی در پایان به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: الان شرایط پرسپولیس در لیگ نسبت به چند سال اخیر، قابل مقایسه نیست ولی این نه ما و نه کادر فنی را راضی نمی‌کند. با پیروزی‌های یک در میان، تعداد رقبا را زیاد کرده‌ایم. اواخر نیم فصل با دو - سه پیروزی پیاپی به صدر جدول رفتیم و حالا با چند پیروزی پیاپی باید دور و اطراف خود را خلوت کنیم و از تعداد رقبا کم شود. البته به طور کلی رقابت‌ها در این فصل خیلی نزدیک است که شاید یک دلیل آن ۱۶ تیمی شدن لیگ باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز