خبرگزاری کار ایران

هیچ‌گروهی در جام‌جهانی آسان نیست؛

پاشازاده: روی کاغذ شانسی برای صعود نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۹۴

تا شروع جام جهانی باید بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم تا اعتماد به نفس بازیکنان ما بالا برود. وقتی با تیم‌های بزرگ بازی کنیم استرس بچه‌های ما می‌ریزد

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هیچ گروهی در جام جهانی آسان نیست، اما مهم این است که ما با چه شرایطی وارد مسابقات می‌شویم.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: این روزها همه در مورد قرعه ایران در جام جهانی من صحبت می‌کنند و یکی می‌گوید گروه ما سخت و یکی می‌گوید آسان است. به نظرم هیچ گروهی در جام جهانی آسان نیست ولی مهم این است که ما با چه شرایطی وارد این مسابقات می‌شویم و چه برنامه‌هایی داریم که تا آن موقع شرایط بهتری داشته باشیم.

پاشازاده افزود: الان همه حرف از آرژانتین می‌زنند، اما اگر به جای آرژانتین در گروه ما برزیل، هلند، آلمان و یا ایتالیا بود مگر فرقی می‌کرد؟ پس همه گروه‌ها سخت است و باید به فکر بهبود شرایط خود باشیم.

وی در مورد شانس صعود تیم ملی در جام جهانی گفت: نزدیک‌ترین هدف ما صعود از این گروه است، اما باید واقع‌بین باشیم ما از ۳ تیم دیگر ضعیف‌تریم، اما خیلی اتفاقات ممکن است بیفتد. در حالت طیبعی شانس چندانی برای صعود نداریم و روی کاغذ شانس ما از ۳ تیم دیگر برای صعود کمتر است. کی‌روش اعلام کرد صعود از این گروه توهم است، اما توهم یک معنی دیگر می‌دهد. ما باید واقع‌بین باشیم و نظم و هدف داشته باشیم. ما از ۳ تیم دیگر گروه عقبت‌تر هستیم اما در فوتبال همه چیز اتفاق می‌افتد و حتی توهم هم اتفاق می‌افتد.

پاشازاده در پایان گفت: تا شروع جام جهانی باید بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم تا اعتماد به نفس بازیکنان ما بالا برود. وقتی با تیم‌های بزرگ بازی کنیم استرس بچه‌های ما می‌ریزد و از این بازی‌ها درس می‌گیریم تا اشتباهات خود را در جام‌جهانی تکرار نکنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز