خبرگزاری کار ایران

در جام‌حذفی دنبال قهرمانی هستیم؛

پورحیدری: تخریب مسی ایران را زیر سؤال برد / صعود از گروه‌ به بیراهه‌بردن مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۰۹

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است هجمه رسانه‌ای و تخریب لیونل مسی در فضای مجازی به نوعی زیر سوال بردن مملکت خودمان است.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال معتقد است با شرایط کنونی فوتبال ایران، تیم ملی در هر گروهی قرار می‌گرفت کار سختی را در جام جهانی پیش رو داشت.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین معتقد است هجمه رسانه‌ای و تخریب لیونل مسی در فضای مجازی به نوعی زیر سوال بردن مملکت خودمان است.

گفت‌وگوی خبرنگار ایلنا را با منصور پورحیدری در زیر می‌خوانید:

گروه ایران را در جام‌جهانی چطور ارزیابی می‌کنید؟

ما در هر گروهی می‌افتادیم، با شرایط فعلی فوتبال‌مان کار ما سخت بود و کار ساده‌ای نخواهیم داشت. ما در جام‌جهانی با ۳ تیم از ۳ قاره مختلف بازی داریم که با ۳ سیستم مختلف بازی می‌کنند. آرژانتین تیم بزرگی است و کسی انتظار ندارد از آنها امتیاز بگیریم. نیجریه هم یک تیم خوب آفریقایی است و بوسنی هم از اروپا می‌آید و در این چند ساله خیلی پیشرفت کرده، امیدوارم در این ۶ ماه باقی‌مانده تا جام‌جهانی برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. مهم‌ترین کار ما در حال حاضر انجام بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های بزرگ است تا از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کنیم و بچه‌ها در جام‌جهانی راحت‌تر بازی کنند.

عده‌ای حرف از صعود تیم ملی می‌زنند. این حرف‌ها منطقی است؟

همه ما دوست داریم تیم ملی در جام‌جهانی موفق باشد و از گروهش صعود کند، اما اگر واقع‌بینانه به مسائل نگاه کنیم، شانس خیلی کم داریم و حتی با «اتفاقات خاص» فوتبال هم شانس چندانی نداریم. با این حرف‌ها مردم را به «بیراهه» می‌بریم و این مردم هستند که اذیت می‌شوند. انصاف داشته باشیم چون کار خیلی سخت است و ما با همه حریفان‌مان فاصله داریم. فکر می‌کنم انتظار صعود تیم ملی از این گروه انتظاری بی‌مورد است و داریم شرایط را برای مردم و فوتبالیست‌های خود سخت می‌کنیم. در مجموع فکر می‌کنم ما اگر بتوانیم نسبت به ۳ دوره قبل بدتر نتیجه نگیریم، خوب است.

در مورد اتفاقاتی که در فضای مجازی برای لیونل مسی افتاده چه نظری دارید؟

متأسفانه یک عده‌ای چنین شرایطی را به وجود آورده‌اند و نمی‌دانم چه هدفی دارند. اسم آنها را نه می‌توان ایرانی و نه طرفدار فوتبال گذاشت. آنها یک عده «معلوم‌الحال» هستند و مملکت را زیر سؤال برده‌اند و جز «آبروریزی» هیچ چیزی وجود نخواهد داشت. وقتی شنیدم چنین اتفاقی افتاده، خیلی ناراحت شدم. آدم واقعاً شرمنده می‌شود و خجالت می‌کشد. برای کسی که در دنیا مطرح است و همه او را می‌شناسند، این مسائل اسم ایران را زیر سؤال می‌برد. اینها آدم معمولی و نرمال نیستند که چنین کارهایی می‌کنند و جز خجالت کشیدن کار دیگری نمی‌شود انجام داد.

در مورد اتفاقاتی که پیرامون‌ هاشم بیگ‌زاده افتاده چه نظری دارید؟

من خودم اشکال را از هاشم و خودمان می‌دانم. هاشم نباید وارد این بحث‌ها شود، چون تا ۶ ماه دیگر معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد که از الان خودش را روبروی حریف قرار داده است. هاشم نباید وارد این مسائل می‌شد و بحث‌هایی که دارد به وجود می‌آید هم اصلاً قشنگ نیست. البته صدا و سیما هم این مسائل را به وجود آورد که اصلاً قشنگ نبود، اما در مجموع هاشم نباید از اول وارد این مسائل می‌شد.

استقلال در جام حذفی فردا باید با کاسپین قزوین بازی کند. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟

این اولین بازی ما در جام حذفی است. استقلال در هر جامی وارد می‌شود، انتظار می‌رود قهرمان شود. جام‌حذفی برای ما خیلی جدی است. اینکه با چه نفراتی مقابل کاسپین قزوین بازی کنیم به نظر قلعه‌نویی بستگی دارد اما در جام‌حذفی دنبال قهرمانی هستیم چون استقلال به غیر از این نمی‌تواند فکر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز