خبرگزاری کار ایران

محمدنبی خبر داد:

درخواست کاپلو برای بازی دوستانه با ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۳۸

مربیانی که شناخت خوبی از کی‌روش داشتند، خواستار برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم ملی ایران بودند که جمع‌بندی ما موکول شد به جلسه‌ با رئیس فدراسیون فوتبال…

دبیر کل فدراسیون فوتبال ضمن ارائه گزارش سفر ۵ روزه خود، وضعیت تیم ملی را تشریح و اعلام کرد در صورت تعامل باشگاه‌ها و سازمان لیگ با فدراسیون فوتبال و تیم ملی، می‌توانیم عملکرد معقول و قابل قبولی در جام جهانی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، مهدی محمد نبی گفت: ۱۰ آذرماه به اتفاق کارلوس کی‌روش از هتل سزار پارک محل اقامت تیم ملی در سائوپائولو بازدید داشتیم. در نشست ۴ ساعته‌ای که با مسئولین هتل برگزار شد توافقات اولیه درباره حضور تیم ملی انجام و مقرر شد تا ۴۰ اتاق در طبقه هشتم هتل در اختیار تیم ملی قرار بگیرد تا بازیکنان با آسایش به امور خود بپردازند. نکته قابل توجهی که می‌توان به آن اشاره داشت کوتاه بودن مسافت هتل تا فرودگاه است که ۱۰ دقیقه زمان می‌برد و با توجه به ترافیکی که در شهر سائوپائولو وجود دارد این هتل بهترین گزینه برای تیم ملی بود و از همه مهمتر فاصله کوتاه زمانی ۱۵ دقیقه‌ای از هتل به محل کمپ تمرینی تیم ملی در باشگاه کورنتینا است. در واقع باشگاه کورنتینا یکی از معروف‌ترین و پرسابقه‌ترین باشگاه‌ها در برزیل است که ما با انتخاب این باشگاه سعی بر آن داریم تا شرایط آماده‌سازی و آسایش را برای بازیکنان تیم ملی فراهم کنیم تا بازیکنان بدون مشکل و با آسودگی به انجام تمرینات خود بپردزاند و عملکرد خوبی در جام جهانی ۲۰۱۴ داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: بعد از ظهر یکشنبه دهم آذرماه نیز نشستی را با نایب رئیس شهردار شهر سائوپائولو به مدت ۲ ساعت برگزار کردیم و به توافقات خوبی در رابطه با خدمات لازم به تیم ملی و تماشاگران ایرانی که به این شهر می‌آیند، رسیدیم. روز۱۱ آذرماه نیز نشستی را با مسئولین باشگاه کورنتینا برگزار کردیم و از امکانات این باشگاه به همراه کارلوس کی‌روش و گسپر(بازیکن اسبق تیم ملی برزیل و مسئول این باشگاه) بازدید کردیم و قرار شد تا امکانات این باشگاه به گونه‌ای فراهم شود که بازیکنان از صبح که وارد باشگاه می‌شوند تا بعد از ظهر در باشگاه بمانند و پس از تمرین صبح استراحت کرده و تمام امکانات در اختیارشان باشد و سپس به انجام تمرینات بعد از ظهر خود بپردازند و پس از پایان تمرینات روزانه باشگاه را به قصد هتل ترک کنند. در واقع کلیه مجموعه این کمپ در اختیار تیم ملی باشد تا بازیکنان بدون کم و کاستی فعالیت‌های تمرینی خود را آغاز کنند. همچنین مقرر شد تا فضاهای کلینیکی، پزشکی و بدنسازی و سایر امکانات در کمپ نیز در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار بگیرد. این کمپ تمرینی و محل اقامت بازیکنان تیم ملی از اول ژوئن ۲۰۱۴ تا پایان بازی‌های ایران در جام جهانی در اختیار تیم ملی فوتبال ایران است.

دبیر کل فدراسیون در ادامه گفت: بعد از ظهر دوشنبه نیز با حجت السلام خزرجی - مدیر مرکز موسسه اسلامی، خیریه و فرهنگی برزیل در این شهر نشستی را برگزار و در جلسه‌ای که به مدت ۳ ساعت ۳۰ دقیقه به طول انجامید مسائل فرهنگی مربوط به هواداران تیم ملی ایران در برزیل که مورد پشتیبانی این مرکز قرار می‌گیرند، مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

اعلام مقرارت بازی‌های ۲۰۱۴ برزیل

دبیر کل فدراسیون در ادامه بیان کرد: روز ۱۴ آذرماه به شهر سالوادور و سپس شهری که قرعه‌کشی جام‌جهانی در آن برگزار می‌شد سفر کردیم و سپس در سمیناری که توسط سپ بلاتر و با حضور نمایندگان ۳۲ تیم شرکت کننده از جام‌جهانی افتتاح شد شرکت کردیم. در این سمینار که نمایندگان کشورها از ۳ تا ۸ نماینده داشتند موارد مختلفی اعم از مقررات مسابقات، محل تمرینات، محل اقامت، رفت و آمد، حراست، بازاریابی، رسانه، پخش تلویزیونی، تماشاگران، استادیوم‌ها و محل مسابقات توسط مسئولین بخش‌های مختلف مطرح و مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

حضور مسئولین ژاپن، ایران، امریکا و آرژانیتن در کنار یکدیگر

محمد نبی درباره برگزار مراسم قرعه کشی که روز ۱۵ آذرماه برگزار شد گفت: همهمه و هیجان خاصی در سالن قرعه‌کشی وجود داشت و نکته جالبی که باید به آن اشاره کنم قرار گرفتن مسئولین فدراسیون‌های ژاپن، ایران، امریکا و آرژانیتن در کنار یکدیگر و در ردیف جلو در زمان قرعه کشی بود. این مراسم با کاستی‌های خاص خود برگزار شد که با فرهنگ بسیاری از کشورها مخصوصا کشورهای اسلامی مطابقت نداشت و چون مراسم رسمی بین‌المللی بود نمایندگان همه تیم‌ها باید در این مراسم شرکت می‌کردند. بعد از اینکه قرعه‌کشی انجام شد و قرعه‌های تیم‌ها از سوی دبیر کل فیفا اعلام می‌شد، شور و هیجان خاصی در محل قرعه کشی حاکم بود. به خصوص در چند بخش. بخشی که گروه تیم امریکا مشخص شد، بخشی که مربوط به مشخص شدن گروه انگلیس بود و اعلام همگرو های تیم آرژانتین. این ۴ گروه زمانی که قرعه‌هایشان اعلام شد، هم همه خاصی در سالن اجتماعات برپا شد.

پدیده‌ای به نام تیم ملی فوتبال ایران

سرپرست تیم ملی در ادامه بیان کرد: بعد از پایان مراسم قرعه‌کشی رسانه‌های برزیلی زمانی که با من مواجه می‌شدند از عملکرد و موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی سخن گفته و عنوان می‌کردند تیم ملی فوتبال ساحلی پیشرفت بسزایی داشته و آیا فکر می‌کنیم تیم ملی فوتبال ایران نیز به عنوان یک پدیده در این جام حضور خواهد داشت؟ ضمن اینکه برخورد خوب و شایسته‌ای را با نمایندگان ایران در این مراسم داشتند. همچنین برخی از مربیان تیم‌ها مخصوصا سرمربی تیم ملی روسیه از ایران خواست تا در ماه جاری بازی دوستانه با تیم ملی کشورش داشته باشیم. همچنین مربیانی که شناخت خوبی از کی‌روش داشتند، خواستار برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم ملی ایران بودند که جمع‌بندی ما درخصوص این دیدارها موکول شد به جلسه‌ای که با رئیس فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۳ آذرماه به همراه سرمربی تیم ملی فوتبال خواهیم داشت. در واقع در این نشست در خصوص کمپ تیم های ملی، مسابقات دوستانه و برنامه‌های تیم ملی با کفاشیان و کی‌روش به گفتگو خواهیم پرداخت.

عملکرد مطلوب تیم ملی به تعامل باشگاه‌ها و سازمان لیگ هم بستگی دارد
دبیر کل فدراسیون فوتبال در پایان گفت: معتقدم اگر خیلی‌خوب کار کنیم می‌توانیم در این گروه بازی‌های معقولی را داشته و نمایش خوبی از خود به جای بگذاریم و اگر نتوانیم در بحثمسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا تعامل لازم را با اردوهای تیم ملی برقرار بکنیم، قاعدتا این گروه برای تیم ملی بسیار سخت خواهد بود و سخت تر از آن برای سرمربی و بازیکنان تیم ملی. لذا در این بخش می‌طلبد که تعامل و همکاری‌های لازم بین فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌ها صورت بگیرد تا در این فرصت خوب باقی‌مانده شاهد این باشیم که تیم ملی با قدرت هرچه بیشتر در جام جهانی ۲۰۱۴ حضور مثمرثمری داشته باشد و اهالی فوتبال و مردم عزیز کشور بتوانند هرچه بهتر و با نشاط هر چه بیشتر مسابقات تیم ملی را در جام جهانی دنبال کنند. پس از پایان سفر نیز بامداد امروز ۱۸ آذرماه ساعت ۳:۰۰ وارد تهران شده و از صبح نیز فعالیت‌های مربوطه را آغاز کرده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز