خبرگزاری کار ایران

سخت‌ترین روزها را در غم پدر سپری می‌کنم؛

عابدزاده: شرمنده محبت‌های مردم شدم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۴۱

بالاخره بلیط پرواز را تهیه کرده و چهارشنبه عصر پس از چندین ساعت توقف در فرودگاه استانبول عازم تهران خواهم شد و انشاالله روز پنجشنبه به ایران می‌رسم و بلافاصله هم به اصفهان خواهم رفت.

کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران گفت: از همه آنهایی که این روزها به نوعی با من و خانواده‌ام ابراز همدردی کردند تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم در شادی‌هایشان جبران کنم.

به گزارش ایلنا، احمدرضا عابدزاده افزود: درگذشت پدر و از دست دادن تکیه گاهی که یک عمر برای ما زحمت کشید داغ بسیار سنگینی است و من این روزها در غربت سخت‌ترین روزهایم را در غم از دست دادن پدرم سپری می‌کنم و امیدوارم بتوانم محبت همه آنهایی که این روزها با من و خانواده‌ام ابراز همدردی کرده‌اند را جبران کنم.

عابدزاده درباره زمان سفرش به ایران گفت: با توجه به اینکه ایام تعطیلات کریسمس نزدیک است برای تهیه بلیط و سفر فوری به ایران با کمی مشکل مواجه شدم، اما بالاخره بلیط پرواز را تهیه کرده و چهارشنبه عصر پس از چندین ساعت توقف در فرودگاه استانبول عازم تهران خواهم شد و انشاالله روز پنجشنبه به ایران می‌رسم و بلافاصله هم به اصفهان خواهم رفت تا بر سر مزار پدر خدابیامرزم بروم. با این شرایط پس از اینکه نتوانستم در مراسم تشییع و تدفین پدر عزیزم حضور یابم در مراسم ترحیم که صبح روز چهارشنبه برگزار می‌شود نخواهم بود. روز یکشنبه مراسم شب هفت در اصفهان برگزار می‌شود و دوستانم در تهران لطف کرده و در حال برنامه‌ریزی هستند تا مجلس ترحیمی که احتمالا روز دوشنبه خواهد بود در تهران برگزار شود.

عابدزاده در پایان گفت: از زمان فوت پدرم پیام‌های ابراز همدردی مردم فوتبالدوست و هواداران را در فضای مجازی و اینترنت مطالعه کرده و با خواندن پیام‌های محبت‌آمیز و همدردی آنها اشک ریختم. طی این روزها خیلی‌ها با صدور پیام تسلیت با من ابراز همدردی کردند. از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تا مدیران باشگاه، پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس و خیلی‌ها که روزگاری با هم بودیم از همه آنها سپاسگزارم و امیدوارم در شادی‌هایشان جبران کنم. در این میان محمد رویانیان و رسول کربکندی با حضور در مراسم تشییع و تدفین لطف خود را بار دیگر به من نشان دادند. بنده امروز با محمد رویانیان تماس گرفتم و بر حسب وظیفه از وی تشکر و قدردانی کردم. اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به رغم مسئولیت‌های زیادی که دارد در مراسم تشییع حضور یافته برایم بسیار ارزشمند و فراموش نشدنی است. از وی سپاسگزارم و بار دیگر از رسانه‌ها و همه آنهایی که طی این روزها با صدور پیام تسلیت یا ابراز همدردی در فضای مجازی خود را شریک غم های من دانستند بی‌نهایت سپاسگزار و ممنونم. امیدوارم بتوانم محبت مردم و همه پیشکسوتان و مسئولان را جبران کنم. غم از دست دادن پدر بسیار سخت است و این روزها من در غربت با مطالعه پیام‌های مردم کمی آرام گرفتم و امیدوارم بتوانم لطف مردم را جبران کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز