خبرگزاری کار ایران

عناد آقایان با مجموعه داماش مطرح است؛

عابدینی: اخطار و تذکر داده بودم / تا به نتیجه نرسم ول‌کن نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۷۱

ان‌شاالله در برنامه ۹۰ هفته آینده به این موضوع رسیدگی خواهد شد و من مستندات خود را ارائه خواهم کرد.

مدیر عامل باشگاه داماش گفت: باز هم تکرار می‌کنم اگر مظفری‌زاده روی خط برنامه تلفن ۹۰ بیاید صحبت‌های می‌کنم که برای همیشه از دنیای داوری خداحافظی کند.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به اتفاقات برنامه دوشنبه شب ۹۰ گفت: من قصد مناظره با آقایان را ندارم. من حرفم را می‌گویم و تا به نتیجه هم نرسم ول‌کن نیستم.

وی ادامه داد: اگر اخطار و تذکر نداده بودم و پیگیری نکرده بودم آقایان می‌توانستند مقابل من موضع بگیرند، اما من قبل از بازی اعلام خطر کرده بودم که دوستان و آقایان آقای ح – ش معروف من را اغفال کرده و او را فریب دادند و من وظیفه‌ام است که مقابل آنها ایستادگی کنم، اما قبل از شروع بازی به من زنگ زدند اعلام کردند قضاوت سالمی خواهند داشت و اگر بهروان را پیدا می‌کردم اجازه نمی‌دادم بازی برگزار شود.

عابدینی همچنین تاکید کرد: بحثمالی در مورد قضاوت داوران مطرح نیست، بلکه عناد آقایان با مجموعه داماش مطرح است. من از برد ملوان ناراحت نیستم و می‌دانم آنها در این موضوع نقشی نداشتند. آقایان درصدد بودند در یک بازی من باعثشکست داماش بشوم و من را بکوبند که جای اعتراضی باقی نماند و آن پدر کشتگی که داور مسابقه نشان داد باعثشد حتی در برنامه ۹۰ بحثاو پیش آمد دلم نمی‌خواست نام او را به زبان بیاورم.

مدیر عامل باشگاه داماش گفت: نیاز نیست من بخواهم موضوعی را به هواداران ثابت کنم. آنها خودشان بهتر از هر کس دیگری دیدند که داور چه اشتباهاتی داشت. ان‌شاالله در برنامه ۹۰ هفته آینده به این موضوع رسیدگی خواهد شد و من مستندات خود را ارائه خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز