خبرگزاری کار ایران

رای فدراسیون هفته آینده اعلام می‌شود؛

جهانی‌فر: تهمت‌ها به محسن قهرمانی، ادعاهایی بی‌پایه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۸۶

قهرمانی برای رسیدن به جایگاهش در داوری ایران و آسیا، سختی‌های بسیاری را متحمل شد، اما این جایگاه با یک سری تهمت‌های ناروا، خدشه‌دار شد.

سرپرست هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: تهمت‌ها به محسن قهرمانی، ادعاهایی بی‌پایه است.

به گزارش ایلنا، محمد جهانی‌فر با اشاره به این مطلب اظهار داشت: محسن قهرمانی برای رسیدن به جایگاهش در داوری ایران و آسیا، سختی‌های بسیاری را متحمل شد، اما این جایگاه با یکسری تهمت‌های ناروا، خدشه‌دار شد.

وی افزود: متاسفانه حرف و حدیث‌هایی که پیرامون این داور خراسانی وجود داشت بر پایه مدارک و شواهد نامعتبر و غیر موثق بود و تنها باعثشد حرمت داوری شکسته شود.

جهانی فر ادامه داد: متاسفانه با حرف و حدیث‌هایی که بوجود آمد، حتی زندگی شخصی وی هم تحت تاثیر قرار گرفت و لطمات جبران‌ناپذیری به این داور خوب خراسانی وارد شد.

سرپرست هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: هیات فوتبال استان و کمیته داوران این هیات تلاش‌های زیادی را برای اثبات حقانیت قهرمانی انجام داد و بنده هم شخصا مذاکرات متعدد با مسوولان فدراسیون و اعضای کمیته و دپارتمان داوری داشتم و نظر خود را در خصوص اطمینان از صحت کاری وی در امر داوری به آنها اعلام کردم.

وی تصریح کرد: طبق اعلام قبلی، رای فدراسیون در این خصوص هفته آینده اعلام می‌شود و با توجه به اینکه هیچگونه مدرک مستدل و قابل استنادی برای اثبات گناهکاری قهرمانی به فدراسیون ارائه نشده امیداوریم شرایط به نفع قهرمانی و جامعه داوری رقم بخورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز