خبرگزاری کار ایران

تیم ملی به تمرین مستمر نیاز دارد

نبی: باید زمینه حضور موفق تیم ملی در جام جهانی را فراهم کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۹۲

در این نشست کارلوس کی‌روش گزارش خود از سفرش به برزیل را به صورت کامل ارائه کرد. همچنین درباره برگزاری دیدار تیم ملی ایران با تیم ملی کویت مطالبی مطرح شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد، موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی جز با برگزاری تمرینات مستمر و دیدارهای تدارکاتی میسر نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان از پیش از ظهر امروز نشستی با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال داشتند. این نشست که از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۵:۳۰ با حضور علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، کارلوس کی‌روش، دن‌گاسپار و امید جمالی برگزار شد، اعضا به بررسی موارد مختلف و اردوهای تیم ملی پرداختند. در این نشست کارلوس کی‌روش گزارش خود از سفرش به برزیل را به صورت کامل ارائه کرد. همچنین درباره برگزاری دیدار تیم ملی ایران با تیم ملی کویت مطالبی مطرح شد.

همچنین در این جلسه درباره برگزاری کمپ‌های تیم ملی در اروپا، آفریقا و برزیل و برگزاری دیدارهای دوستانه چه در تهران و چه در خارج از کشور بحثو گفت‌وگو شد.

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون ضمن بیان مطلب فوق درباره این جلسه گفت: نشست طولانی و خوبی را پشت سرگذاشتیم که درباره اردوها و دیدارهای دوستانه تیم ملی به بحثو گفت‌وگو پرداختیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه مسابقات تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، افزود: عموم مطالبات مردم کشورمان از فدراسیون و تیم ملی به گونه‌ای است که باید زمینه حضور موفق تیم ملی در جام جهانی را فراهم کنیم و این امر میسر نمی‌شود مگر با برگزاری تمرینات مستمر و دیدارهای تدارکاتی.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن تاکید بر اینکه باید تعامل خوبی بین باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال برقرار شود، افزود: اجرای این برنامه‌ها نیازمند منابع مالی موثر و به موقع است که می‌طلبد تمامی مجموعه‌های مختلف ما را کمک کنند تا با فراهم کردن شرایط مناسب برای تیم ملی فوتبال بدون دغدغه و با آمادگی کامل به جام جهانی برویم.

وی در خاتمه تصریح کرد: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در برزیل به همراه ۳۱ کشور دیگر خود کار بسیار ارزشمندی است که باید در بخش فرهنگی نیز در این دوره از مسابقات از سوی متولیان فرهنگی کشور و دولت محترم اقدامات ویژه‌ای در دستور کار قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز