خبرگزاری کار ایران

مشکلات مالی ما این هفته حل می‌شود؛

گودرزی: قاسمپور همچنان سرمربی صنعت نفت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۶۵

ما هم از او حمایت می‌کنیم چون صنعت نفت اگر بخواهد به لیگ برتر برود، با قاسمپور می‌رود و به همین دلیل او تا آخر فصل هست.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: مشکل مالی باشگاه صنعت نفت آبادان در این هفته حل می‌شود.

ناصرگودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: همه باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند و مشکلات مالی ما هم هنوز حل نشده که ان‌شاءالله با مساعدت مسئولین ارشد ما در وزارت نفت حل خواهد شد. قول داده‌اند در این هفته بخشی از مطالبات ما را بدهند تا تعهدات خود را به بچه‌ها پرداخت کنیم. تا روز سه‌شنبه تمرینات ما تعطیل است و قاسمپور به بچه‌ها استراحت داده و از سه‌شنبه تمرینات خود را با قدرت شروع می‌کنیم تا برای نیم فصل دوم آماده شویم.

وی در مورد اظهارات اخیر ابراهیم قاسمپور در مورد مشکلات مالی صنعت نفت آبادان گفت: به هر حال قاسمپور از طرف بچه‌ها تحت فشار است و چون بازیکنان تیم با او صحبت می‌کنند قاسمپور هم می خواهد تیمش در آرامش باشد و دغدغه نداشته باشد و به همین دلیل در رسانه‌ها صحبت کرده تا مشکلات حل شود. به هر حال ما هم در حال پیگیری هستیم تا مشکلات مالی حل شود. قاسمپور همچنان سرمربی صنعت نفت آبادان هست و کارش را انجام می‌دهد و ما هم از او حمایت می‌کنیم چون صنعت نفت اگر بخواهد به لیگ برتر برود، با قاسمپور می‌رود و به همین دلیل او تا آخر فصل هست.

مدیرعامل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: روند تیم ما در نیم فصل اول در مجموع خوب بود و عملکرد مثبت و رو به رشدی داشتیم. تیم ما در اول فصل ۷۰ درصد تغییرات داشتیم و تا بچه‌ها هماهنگ شوند، زمان می‌برد اما به مرور شرایط ما خوب شد و بهتر نتیجه گرفتیم. در جام‌حذفی هم خوب نتیجه گرفتیم و به یک چهارم نهایی مسابقات رسیدیم. در مجموع عملکرد ما مثبت بوده و یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هستیم. تیم ما در جام حذفی و لیگ یک نشان داد پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند به لیگ برتر صعود کند.

گودرزی در پایان گفت: هواداران صنعت نفت در نیم فصل دوم هم از تیم حمایت کنند تا بچه‌ها با روحیه‌ای خوب بتوانند در نیم فصل دوم کار کنند و جو از صعود به لیگ برتر را بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز