خبرگزاری کار ایران

سوءتفاهم‌ها برطرف شد؛

جمشیدی: پرسپولیس تیمی در قواره قهرمانی آسیا است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۲۴

حساسیتی که نزد افکار عمومی نسبت به پرسپولیس وجود دارد باعثمی‌شود گاهی مسائل به گونه نامطلوبی جلوه کند که خوشبختانه با نشست امروز این موارد نیز حل شد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: یکی از بهترین جلسات هیئت مدیره امروز انجام شد. در جریان این جلسه تمام مسائل مربوط به باشگاه و مواردی که بین اعضا وجود داشت مطرح و با حل مشکلات متحد و همدل برای ارتقای باشگاه پرسپولیس فعالیت خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، محمد جمشیدی در پایان جلسه امروز هیئت مدیره گفت: جلسه خیلی خوبی داشتیم. من فکر می‌کنم در مدت فعالیت این هیئت مدیره این نشست از بهترین جلسات ما بود. بسیاری از مسائل و گله‌ها مطرح شد. اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل حرف‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند که این مسئله کمک کرد سوءتفاهم‌های پیش آمده حل و فصل شود. البته اختلاف نظر در یک هیئت مدیره امری طبیعی است ولی حساسیتی که نزد افکار عمومی نسبت به پرسپولیس وجود دارد باعثمی‌شود گاهی مسائل به گونه نامطلوبی جلوه کند که خوشبختانه با نشست امروز این موارد نیز حل شد.

وی ادامه داد: ما خوشحالیم تیم فوتبال پرسپولیس این روزها با عملکرد عالی خود رضایت هواداران را جلب کرده است. بازتاب نامناسب مسائل داخلی هیئت مدیره می‌توانست از این جهت لطماتی را وارد کند به همین منظور جلسه امروز تشکیل شد و خوشحالم بگویم با رفع سوءتفاهم‌ها و دستیابی به نقطه نظرات مشترک آینده پرسپولیس را آینده خوبی می‌بینیم. همچنین امیدواریم با تیمی که با تدبیر و درایت علی دایی و اقدامات مدیرعامل بسته شده تا دستیابی به قهرمانی لیگ شاهد ادامه صدرنشینی باشیم. اعتقاد من و سایر اعضای هیئت مدیره این است که ما تیمی در قواره قهرمانی آسیا در اختیار داریم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس با اشاره به اینکه پاره ای از مسائل مربوط به باشگاه مربوط به خارج از مجموعه می شود خاطرنشان کرد: مشکلات و تنگناهای زیادی وجود دارد. ما در وهله اول به این فکر می کنیم که باید تمام اقدامات لازم را در حد توان خود برای حل آنها انجام دهیم. هیچ هیئت مدیره ای دوست ندارد برای جایی که تصمیم سازی می کند مشکل حاشیه ای به وجود بیاید ولی بعضی از مسائل اجتناب ناپذیر هستند. مسائلی بیرونی وجود دارد که از قدرت باشگاه خارج است و حل آنها عزمی همه جانبه از سوی همه نهادها را طلب می کند. در حال حاضر مشکلات مالی وجود دارد و حاشیه هایی هم برای تیم ایجاد می شود که با درایت قابل حل خواهند بود.

جمشیدی درباره شایعاتی که پیرامون تغییرات مدیریتی در پرسپولیس مطرح می شود تصریح کرد: استعفای اقصی رویانیان مربوط به زمانی می شد که از پرسپولیس کسر امتیاز شد، هیئت مدیره هم مخالفت کرد. این موضوع را باید به کلی فراموش کرد، کسی که پرسپولیس را دوست دارد نباید وارد این مسائل بشود. وقتی تیم نتیجه گرفته یعنی مدیریت، کادر فنی و بازیکنان خوب عمل کرده اند پس دلیلی برای رفتن یا تغییر آن وجود ندارد.

وی همچنین درباره صحبت هایی که در خصوص تغییر احتمالی هیئت مدیره با توجه به تغییر وزیر ورزش مطرح می شود گفت: این حق طبیعی وزارتخانه است که هر زمان اراده کرد ترکیب هیئت مدیره را تغییر دهد و هیچ حرفی در این ارتباط وجود ندارد. البته تا این لحظه هیچ صحبتی با ما انجام نشده و هر آنچه وجود دارد شایعاتی بوده که در محافل خبری مطرح شده است. به هر حال هرچه یک مجموعه بزرگتر باشد شایعات و حاشیه های اطراف آن نیز بیشتر است. ما در حال حاضر منتظر هستیم جناب آقای وزیر وقتی را تنظیم و معین کنند تا نشستی با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل داشته باشند، به این ترتیب هم ما می توانیم مشکلات موجود را مطرح و برای پیدا کردن راه حل بحثو بررسی کنیم و هم از نقطه نظرات ایشان مطلع خواهیم شد تا ببینیم چه مواردی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد تا بر اساس آن برنامه ریزی و حرکت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز