خبرگزاری کار ایران

کمیته‌داوران روی داورها بیشتر نظارت کند؛

فنایی: نتیجه پرسپولیس در کرمان ما را نگران کرده / دنبال نتیجه‌ای آبرومندانه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۲۹

هدف ما در این بازی کسب یک نتیجه خوب است. به هر حال بردن پرسپولیس در آزادی سخت است اما سعی می‌کنیم عملکرد خوبی در این بازی داشته باشیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سایپا گفت: بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بسیار سخت است.

داود فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی کردن برای ما مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بسیار سخت است پرسپولیس الآن صدر جدول است و شرایط بسیار خوبی دارد اما امیدواریم بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم که هم تماشاگرپسند باشد و هم به آن چیزی که مدنظرمان است، برسیم. هدف ما در این بازی کسب یک نتیجه خوب است. به هر حال بردن پرسپولیس در آزادی سخت است اما سعی می‌کنیم عملکرد خوبی در این بازی داشته باشیم.

وی افزود: نتیجه اخیر پرسیپولیس در کرمان ما را نگران کرده، به هر حال پرسپولیس ۶ گل به مس کرمان در خانه حریف زده و الآن هم روحیه خوبی دارد و هم صدر جدول را در اختیار دارد. کار سختی در این بازی داریم و ان شاء الله بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم و نتیجه آبرومندانه‌ای بگیریم.

فنایی در پایان گفت: در حال حاضر هفتم جدول هستیم و بعضی‌ها حرف از کسب سهمیه آسیایی می‌زنند. اول فصل که به سایپا آمدیم، اصلا این صحبت‌ها نبود چون چند سال بود که سایپا دهم یا دوازدهم بود اما در نیم فصل اول خوب نتیجه گرفتیم و اگر قرار است سهمیه بگیریم، همه عوامل باشگاه باید بخواهند چون در نیم فصل خوب یارگیری کردیم. امیدوارم داوری ها تأثیر گذار نباشد چون می بینیم که سلیقه‌ای عمل می‌کنند. قانون داوری مشخص است و کمیته داوران باید بیشتر نظارت کند. اشتباهات داوری جزئی از بازی است اما نباید این اشتباهات تأثیرگذار باشد و داوران یک مقدار حواسشان را جمع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز