خبرگزاری کار ایران

باید ملوان را در انزلی ببریم؛

کفشگری: منتظرم کی‌روش به من هم فرصت بدهد

کد خبر : ۱۳۰۸۵۰

منتظرم کی‌روش یک فرصت هم به من بدهد تا بتوانم خودم را نشان بدهم. امیداوارم به تیم ملی دعوت شوم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با صحبت‌های علی دایی در نیمه دوم بهتر شدیم و سایپا را شکست دادیم.

مهرداد کفشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم مقابل سایپا ۳ امتیار را بگیریم، خیلی خوشحالم در این بازی برنده شدیم. در نیمه اول سایپا دفاعی کار کرد و نتوانستیم خوب باشیم، اما در بین ۲ نیمه و با صحبت‌هایی که علی دایی در رختکن کرد تیم ما بهتر شد و در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و بردیم. سایپا تیم خیلی خوبی است و ما را خیلی اذیت کرد. آنها چند موقعیت خوب داشتند و در نیمه دوم بازی کاملا ً دست ما بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی در مورد بازی بعدی پرسپولیس گفت: بازی بعدی ما مقابل ملوان در انزلی است. ملوان در این چند هفته روند خوبی داشته و روی دور برد است. ملوان تیم خیلی خوبی است و در انزلی بازی کردن با آنها سخت است، اما باید ببریم تا با تیم‌های دیگر فاصله ایجاد کنیم چون هدف ما فقط قهرمانی است. ملوان در انزلی خیلی خوب کار می‌کند اما ما هم پرسپولیس هستیم و باید جایگاه‌مان را در صدر جدول تثیبیت کنیم به همین دلیل چاره‌ای جز بردن نداریم.

کفشگری در پایان در مورد احتمال حضورش در تیم ملی گفت: شرایطم در حال حاضر خیلی خوب است و بدنم آماده است و همه چیز به نظر کی‌روش بستگی دارد. البته تیم ملی هافبک‌های خوبی دارد اما منتظرم کی‌روش یک فرصت هم به من بدهد تا بتوانم خودم را نشان بدهم. امیداوارم به تیم ملی دعوت شوم. من تمام تلاش خودم را می‌کنم اما همه چیز به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز