خبرگزاری کار ایران

به پاک‌بودن داوران‌ ایرانی اعتقاد دارم؛

خسروی: مشکلات داوری با تشکیل یک کمیته ۲۰ نفره حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۴۸

همه باید کمک کنند تا داورانی مانند ترکی و قهرمانی به دنیای قضاوت برگردند و سعید مظفری‌زاده روحیه لازم را برای قضاوت‌کردن پیدا کند.

پیشکوست داوری فوتبال کشورمان گفت: باید یک کمیته ۲۰ نفره تشکیل شود تا مشکلات داوری را حل و فصل کنند.

علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مباحثمطرح شده در برنامه ۹۰ بر علیه داوری کشور گفت: به نظر من باید جلسه‌ای در این ارتباط تشکیل شود تا با بررسی مشکلات آنها را حل کنند. در این ارتباط نیاز است یک کمیته ویژه‌ای تشکیل شود که در این کمیته از اعضای فدارسیون، ناظران و کمیته داوران حضور داشته باشند تا با بررسی صحبت‌ها و مستندات همه چیز با خیر و خوشی به پایان برسد.

وی ادامه داد: من به پاک بودن داوران‌ ایرانی اعتقاد دارم و اگر هم مشکلی وجود دارد باید خیلی زود حل شود چراکه فرسایشی شدن موضوع خوب نیست. باید نگاه ما به داوری مثبت باشد. مسابقات سختی پیش رو است و باید شرایطی فراهم شود که استرس به داوران وارد نشود. همه باید کمک کنند تا داورانی مانند ترکی و قهرمانی به دنیای قضاوت برگردند و سعید مظفری‌زاده روحیه لازم را برای قضاوت‌کردن پیدا کند.

این پیشکسوت داوری خاطرنشان کرد: درست است که باید از داوران جوانی مانند زرگر، سید علی، حق‌وردی و دیگران حمایت کرد، اما باید کاری انجام دهیم تا داوران با تجربه‌تر هم به میادین برگردند. بهترین راهکار هم تشکیل کمیته‌ای در این ارتباط است و من هم به عنوان یکی از اعضای کانون داوران اگر کاری از دستم بر آید حتماً انجام می‌دهم تا مشکلات داوری کشور حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز