خبرگزاری کار ایران

چرا فردوسی‌پور یقه عابدینی را نگرفت؟

دادرس: این روزها دهان‌ها برای تهمت‌زدن باز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۶۶

نمایندگان مجلس به فوتبال ورود کردند که فوتبال ناپاک را پاک کنند. آقایان با دستمال گل‌آلود و چرب می‌خواستند شیشه را پاک کنند

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: عابدینی یکسری اتهامات را به مدیران فدارسیون فوتبال و داوران وارد کرده اما زیاد راست نمی‌گوید.

مهدی دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به نظر من عابدینی زیاد راست نمی‌گوید و من این موضوعاتی که عابدینی در مورد رشوه یک ونیم میلیاردی مطرح کرده را به حقیقت نزدیک نمی‌بینیم چون کسی که بخواهد رشوه بدهد و خلاف کند، در یک جای عمومی و در حضور علیپور و عزیز محمدی این مسائل را بیان نمی‌کند. متأسفانه این روزها دهان‌ها برای تهمت‌زدن باز است. اگر واقعاً چنین اتفاقی افتاده چرا عابدینی همان ۲ سال قبل این مسائل را در روزنامه‌ها اعلام نکرد؟

وی افزود: نمی‌توانم چنین خلافی را آن هم در این حجم وسیع یعنی رشوه یک و نیم میلیاردی قبول کنم. من به عقل خودم خیلی اطمینان دارم و نمی‌توانم هر حرفی را راحت قبول کنم، متأسفانه الان جو اتهام در فوتبال ما رواج پیدا کرده و خیلی راحت یکدیگر را زیر سئوال می‌برند در صورتی که فوتبال ما نیاز به آرامش دارد اما فوتبالی‌های اصیل بیشتر همدیگر را زیر سئوال می‌برند.

عضو کمیته استیناف فدارسیون فوتبال اظهار داشت: نمی‌دانم چرا عابدینی چنین ادعاهایی را مطرح کرده اما به نظر من مقصر رسانه‌ها هستند که باعثمی‌شوند امثال من که دوست داریم در بورس باشیم، حرف‌های جنجالی بزنیم. در همین برنامه ۹۰ چرا فردوسی‌پور یقه عابدینی را نگرفت و نگفت شما بر چه مبنایی این حرف‌ها را می‌زنی؟ عابدینی آبروی یک مجموعه را به راحتی می‌برد و کسی هم نمی‌پرسد چطور این قدر راحت به افراد اتهام می‌زند. متأسفانه با این حرف‌ها و رفتارها داریم همه جوره به فوتبال ضرر می‌زنیم.

وی افزود: نمی‌گویم فوتبال ما پاک است، اما اینقدر هم ناپاک نیست و نسبت به مجموعه‌های دیگر خیلی پاک‌تر است، نمونه اش همین سازمان تأمین اجتماعی و ۳ تا از نماینده‌ها که در پرونده ۳ هزار میلیاردی محکوم شدند و خود مرتضوی اعلام کرده به ۱۶۰نفر هدیه داده که همین مسأله در فوتبال رشوه است، اما در مجموعه‌ای دیگر اسم آن را هدیه می‌گذارند اما ببینید چقدر راحت سکوت کردند و از کنار آن رد شدند و شما ببینید گناه کدام بیشتر است.

دادرسی در پایان گفت: فوتبال با این کارها و حرف‌ها به راحتی ضربه می‌خورد و همین نمایندگان مجلس به فوتبال ورود کردند که فوتبال ناپاک را پاک کنند. آقایان با دستمال گل‌آلود و چرب می‌خواستند شیشه را پاک کنند اما فوتبال با همین حساسیت‌ها اینقدر داغ و هیجان‌انگیز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز