خبرگزاری کار ایران

امثال وینگادا فقط پولشان را می‌گیرند؛

پاشازاده: مهدوی‌کیا یا هاشمیان باید سرمربی امید شوند نه وینگادا

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۹۱

وینگادا می‌آید و یک پولی هزینه‌اش می‌کنند و یک تیمی تشکیل می‌شود و یک بازی را می‌برند و دو تا را می‌بازند و تمام می‌شود. وینگادا هم پول‌ها را می‌گیرد و می‌رود خانه‌اش و روز از نو و روزی از نو…

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضور وینگادا در تیم ملی امید مبارک باشد.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شنیده‌ام قرار است وینگادا سرمربی تیم ملی امید ایران شود. حضور وینگادا به تیم ملی امید مبارک باشد. به هرحال وینگادا می‌آید و یک پولی هزینه‌اش می‌کنند و یک تیمی تشکیل می‌شود و یک بازی را می‌برند و دو تا را می‌بازند و تمام می‌شود. وینگادا هم پول‌ها را می‌گیرد و می‌رود خانه‌اش و روز از نو و روزی از نو و دوباره فوتبال ما همان موقعیت سابق خودش را خواهد داشت.

وی افزود: ما مربیان جوانی داریم که پشتکار، علاقه و انگیزه بالایی دارند و می‌توانند در تیم‌های ملی پایه کار کنند، مربیانی مثل مهدوی‌کیا و هاشمیان که باید به این جوان‌ها اطمینان کنند و نتیجه‌اش را ببینیم چه می‌شود. آخر داستان حضور وینگادا در تیم ملی امید را گفتم که چه می‌شود، پس برای یک بار هم که شده به سرمایه‌های خودمان ارزش بدهیم و ببینیم نتیجه‌اش چه می‌شود.

مدافع سابق تیم ملی اظهار داشت: با این پروسه‌ای که قرار است اتفاق بیفتد؛ یعنی حضور وینگادا در تیم ملی امید مخالفم چون قبلا هم این راه را رفته‌ایم و کسی مثل سیموئز در تیم ملی امید ما بود و همه نتیجه‌اش را دیدند. الآن هم وینگادا همین است چون این‌ها بازیکنان جوانی هستند و فرهنگ ما با مربیان خارجی فرق می‌کند و به لحاظ عاطفی همخوانی نداریم و به همین دلیل مربی خارجی در این رده سنی جواب نمی‌دهد.

وی متذکر شد: مربی خارجی با یک فرهنگ جدید می‌آید و نمی‌تواند با بازیکنان ما سازگار شود چون او دنبال یک کار حرفه‌ای است و برایش مهم نیست نتیجه چه می‌شود و فقط پولش را می‌خواهد اما مربی ایرانی این مراحل را گذرانده و بازیکنی که از تبریز، اهواز یا شمال می‌آید، می‌داند چطوری است و چگونه با آنها رفتار کند، اما مربی خارجی فرهنگ ما را نمی داند و تا بخواهد بفهمد، وقت تمام شده و باید بروند به همین دلیل است که مربیان خارجی در این رده‌های سنی برای فوتبال ما جواب نمی‌دهند.

پاشازاده در پایان گفت: الآن وقت اعتماد به مربیان جوان خودمان است تا فرصت داشته باشند و شایستگی‌های خود را نشان بدهند. در فوتبال ما این همه برای بازیکنانی مثل مهدوی‌کیا و هاشمیان خرج شده و باید از آنها استفاده شود نه امثال وینگادا چون این بازیکنان خارج از کشور بازی کرده‌اند و تجربیات زیادی دارند که باید از آنها استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز