خبرگزاری کار ایران

جایی برای جبران امتیاز وجود ندارد؛

ساموئل: باید ملوان را از دور رقابت‌ها حذف کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۴۰

بازی خیلی سختی است و از آنجا که جایی برای جبران امتیاز وجود ندارد ما باید خیلی تلاش کنیم تا ملوان را از دور رقابت‌ها حذف کنیم.

به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) برای آندرانیک تیموریان و جی‌لوید ساموئل جشنی از سوی باشگاه استقلال برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جی‌لوید ساموئل در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در این‌باره صحبت کرد که در ادامه بخوانید.

*درخصوص جشنی که برای شما گرفته شد، چه نظری دارید؟
خیلی خوشحال شدم و وقتی در تمرین حضور پیدا کردم از این اتفاق شوکه شدم. جشن غافلگیر‌ کننده‌ای بود و باید از لطف باشگاه استقلال و کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر کنم.

*در سال جدید چه آرزویی داری؟
آرزو می‌کنم بیشتر خانواده‌ام را ببینم. دوری آنها طی این مدت خیلی برایم سخت بود. دعای دیگری که می‌توانم داشته باشم سلامتی خانواده و نزدیکانم است. امیدوارم همه در سال جدید سالم باشند و هیچ احساس ناراحتی نداشته باشند.

*بعد از چند روز در تمرینات استقلال حضور پیدا کردید. مشکل‌تان حل شد؟
مشکل خاصی نبود و الان هم مشکلی ندارم. البته تصمیم گرفته‌ام در این‌باره صحبت نکنم و اگر مطلبی در این مورد از طرف من چاپ شد به دور از واقعیت است.

*با توجه به اینکه چند روزی در تمرینات تیم حضور نداشتید، بدن‌تان آماده است؟
در این چند روز خودم به صورت اختصاصی تمرین کرده بودم و خوشبختانه مشکلی از جهت آمادگی ندارم تا با تمام توان در خدمت تیم باشم.

*چه پیش‌بینی از بازی با ملوان دارید؟
بازی خیلی سختی است و از آنجا که جایی برای جبران امتیاز وجود ندارد ما باید خیلی تلاش کنیم تا ملوان را از دور رقابت‌ها حذف کنیم. امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و حضور تماشاگران‌مان در ورزشگاه‌ به برتری رسیده و به دور بعد صعود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز