خبرگزاری کار ایران

هشدار قلعه‌نویی در تمرین استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۴۷

قلعه‌نویی قبل از شروع تمرین صحبت‌های جدی را با بازیکنان تیم مطرح کرد. او از شاگردانش خواست با جدیت بالا خود را برای بازی با ملوان آماده کنند.

تمرین استقلال امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی و از ساعت ۱۵ آغاز شد.

به‌گزارش ایلنا، تمرین استقلال امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی و از ساعت ۱۵ آغاز شد. هاشم بیگ‌زاده، ‌ احمد جمشیدیان و بوبکر کبه از غایبین تمرین استقلال بودند. جی‌لوید ساموئل با اندکی تاخیر در تمرین حاضر شد.

با توجه به اینکه احتمال کشیدن بازی استقلال مقابل ملوان به ضربات پنالتی وجود دارد، ‌ کادرفنی برای بازیکنان ضربات پنالتی را در نظر گرفته بودند. پنجاه هوادار در تمرین استقلال حضور پیدا کردند. محمد قاضی با پدرش در تمرین استقلال حاضر شد.

امیر قلعه‌نویی قبل از شروع تمرین صحبت‌های جدی را با بازیکنان تیم مطرح کرد. او از شاگردانش خواست با جدیت بالا خود را برای بازی با ملوان آماده کنند.

در بخش دیگری از تمرین سرمربی استقلال به امیرحسین صادقی متذکر شد که در زمین راه نرود. او گفت: صادقی اگر خسته هستی، برو بیرون بنشین. هشدار سرمربی تیم به مدافع استقلال باعثشد او با جدیت بیشتری تمرین کند. آرش برهانی توانست با ضربه برگردان موفق به گلزنی شود. این اتفاق باعثتشویق سرمربی تیم شد. با اعلام کادرفنی تیم استقلال تمرین فردای این تیم ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌‌شود و بازیکنان پس از انجام تمرین راهی هتل اوین خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز