خبرگزاری کار ایران

برخی‌ها به دنبال فرافکنی هستند؛

عابدینی: فدراسیون روی مسائل سرپوش می‌گذارد / چرا دایی را بخشیدند؟!

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۱۶

آیا صالحی به عنوان رئیس کمیته استیناف حقوق نمی‌داند؟ چرا خوب هم می‌داند و می‌داند در کجا تحت تأثیر سیستم مدیریت لازم را انجام دهد و در مورد علی دایی این کار را به خوبی انجام داد.

مدیر عامل باشگاه داماش گفت: برای ادعای خود مبنی بر فوتبال ناپاک سند دارم و آنها را ارائه خواهم داد.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص اینکه علی کفاشیان اعلام کرده همواره درخصوص ناسالم بودن فوتبال صحبت‌هایی مطرح می‌شده، اما هیچگاه مدرکی ارائه نشده بیان‌داشت: چه سند و مدرکی؟ باید با‌ آن آقایان که پیشنهاد فوتبال ناپاک را داده بودند و برای رساندن تیمم به جایگاه مناسب مبلغ یک میلیارد و نیم خواسته بودند این پول را می‌دادم تا آقایان در فدراسیون آن را می‌خوردند. وقتی من می‌گویم شاهد دارم دیگر نمی‌دانستم در ملاقاتی که به صورت تصادفی انجام شده، باید از آن فیلم و عکس می‌گرفتم. متأسفانه برخی‌ها به دنبال فرافکنی هستند.

وی افزود: من به آیت‌اللهی نائب رئیس فدارسیون فوتبال اعلام کردم بازی دو تیم ملوان و داماش به دلیل درگیری‌های که بین هواداران این دو تیم وجود دارد و معلوم هم نیست ریشه آن از کجاست، هر دو بازی رفت و برگشت بیرون از خانه برگزار شود. به مهدی تاج هم اعلام کردم این دو نفر(گرگوریان و صدیقی) را به عنوان ناظر مسابقه به رشت نفرستد، حالا نمی دانم زورش نرسید و یا چه دلیلی داشت که آنها به رشت آمدند. بهروان را هم هر چقدر تلاش کردم پیدا نکردم در حالیکه بهروان خودش به من گفت می‌توانستی از طریق دوست مشترک من را پیدا کنی اما من از طریق دوست مشترک هم اقدام کردم اما به نتیجه نرسیدم.

مدیر عامل باشگاه داماش خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌دانم آقایان دنبال چه چیزی هستند. مباحثمختلفی وجود دارد که به موقع به آنها خواهیم پرداخت، اما واقعیتی که وجود دارد این است که در ورزش هر اتفاقی بیفتد جامعه آن را می‌فهمد چون ورزش روی آنتن است. وقتی هم تیمی باخته نمی‌گویند مدرک بیاور که آن تیم باخته اما می‌توان مدارکی را آورد که آن تیم نباید می‌باخت چرا که آن را بازنده کردند. داور اشتباه تعمدی داشته، الان هم بگویند به چه دلیل محسن قهرمانی دیگر داوری نمی‌کند؟ اگر بیگناه بود چرا دیگر داوری نمی‌کند؟ بگویند چرا علی دایی بخشیده شد؟ آیا صالحی به عنوان رئیس کمیته استیناف حقوق نمی‌داند؟ چرا خوب هم می‌داند و می‌داند در کجا تحت تأثیر سیستم مدیریت لازم را انجام دهد و در مورد علی دایی این کار را به خوبی انجام داد.

عابدینی افزود: ده‌ها سوت علیه تیم‌ها زده می‌شود، اعتراض هم می‌کنند که رسیدگی نمی‌شود و بهانه آنها این است که اشتباه داوری هم جزیی از فوتبال است. خدا وکیلی ۲ ماه قبل یکسری مسائل را پیرامون برخی از داوری‌ها به فدراسیون گفتم الان هم من از هیچ آدمی گلایه ندارم و گلایه‌ام فقط از فدراسیون است که روی مسائل سرپوش می‌گذارد. سیستم بازرسی باید درخصوص حواشی فوتبال دقیق‌تر باشد. من هم اگر حرفی زده‌ام آقایان بروند ثابت کنند دروغ می‌گویم. من با علی کفاشیان هم دو - سه هفته قبل در این ارتباط صحبت کردم و همان موقع قرار بود اتفاقاتی بیفتد اما هیچ خبری نشد. شما دیدید کفاشیان و همینطور صالحی در مورد قضیه تیم البدر چگونه عمل کردند.

این مدیر باسابقه با اشاره به قضاوت داوران در فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: کمیته داوران وظیفه دارند قضاوت داوران را بیشتر از گذشته مورد ارزیابی قرار دهند‌. طی سالیان سال این همه داور برای ما سوت زده‌اند چرا من بیش از یکی یا دو داور، اسم دیگری از داوران را نبرده‌ام، پس یک جاهایی موضوعاتی وجود دارد. شاید هم آقایان در فدراسیون فوتبال به خاطر اینکه من در جلسه مجمع درخصوص بودجه فدراسیون مشکلاتی را بیان کرده ام از من ناراحت هستند. اشتباه کردم بودجه را برای آنها اصلاح کردم و تحویل‌شان دادم؟

عابدینی تأکید کرد: کمیسیون اصل ۹۰ اتفاقات مربوط به فوتبال را بررسی می‌کند و قرار نیست این موضوع رها شود. درخصوص اظهارات کفاشیان هم که گفته اسناد و مدارک بیاورید عیبی ندارد من سند ارائه می‌کنم. کفاشیان زیارت کربلایش قبول باشد. به هر حال کربلایی شده باید به دیدنش بروم، شنیده‌ام پیاده‌روی زیادی را برای زیارت طی کرده. به هر حال او قهرمان استقامت است و می‌تواند پیاده روی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز