خبرگزاری کار ایران

اختلاف امتیازات را جبران می‌کنیم؛

مهرآزما: هدف تراکتورسازی قهرمانی در جام حذفی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۳۷

ما بازی‌های سختی که داشته این را پشت سر گذاشتیم و از این هفته امتیازات را جمع کنیم می‌توانیم ناکامی‌های اخیر را جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هدف ما در جام حذفی قهرمانی است.

محمدحسین مهرآزما در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فردا باید با تیم نفت مسجد سلیمان در جام حذفی بازی کنیم. این تیم برای ما شناخته شده نیست، اما مطمئناً مقابل تراکتورسازی انگیزه بالایی دارند که این مساله یک مقدار کار ما را سخت می‌کند البته ما هم تراکتورسازی هستیم و هدف ما قهرمانی در جام حذفی است.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز متذکر شد: به هر حال به اهواز می‌رویم تا نتیجه خوبی مقابل نفت مسجد سلیمان بگیریم تا در جام حذفی روند رو به رشدی داشته باشیم و ناکامی‌های هفته های اخیر در لیگ برتر را با یک برد فراموش کنیم.

وی در مورد نتایح اخیر تراکتورسازی در لیگ برتر گفت: این نتایج ما را نگران نمی‌کند چون فاصله امتیازات نزدیک و قابل جبران است. ما بازی‌های سختی که داشته این را پشت سر گذاشتیم و از این هفته امتیازات را جمع کنیم می‌توانیم ناکامی‌های اخیر را جبران کنیم.

مهرآزما در پایان گفت: ما صد در صد به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار هستیم. فاصله ما و پرسپولیس در جدول ۵ امتیاز است، اما بازی‌های پرسپولیس از این هفته سخت‌تر می‌شود و بازی‌های ما آسان‌تر است. پرسپولیس بدون شک امتیاز می‌دهد. اگر خوب امتیاز جمع کنیم دوباره به صدر جدول می‌رسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز