خبرگزاری کار ایران

نمی‌شود با احساسات مردم بازی کرد؛

پنجعلی: بدون صادقیان و مسلمان در دربی بازی نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۳

دربی شوخی نیست که بدون بازیکنان کلیدمان وارد میدان شویم و اصلاً در این رابطه بحثی نمی‌کنیم چون ما فقط با حضور این بچه‌ها بازی می‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی شوخی نیست که بدون بازیکنان کلیدمان وارد میدان شویم.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فدارسیون فوتبال اصرار دارد که دربی ۲۷ دی و بدون پیام صادقیان و بدون محسن مسلمان برگزار شود. دربی شوخی نیست که بدون بازیکنان کلیدمان وارد میدان شویم و اصلاً در این رابطه بحثی نمی‌کنیم چون ما فقط با حضور این بچه‌ها بازی می‌کنیم. الان تیم ملی امید چه بازی مهم و حساسی دارد و قرار است با کجا بازی کند که ۲ بازیکن کلیدی ما را می‌خواهند به نظر من نمی‌شود با احساسات مردم بازی کرد چون مردم از پرسپولیس انتظار دارند و ما به هیج وجه چنین چیزی را قبول نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا این بحث‌ها را مطرح می‌کنند و اقعاً متوجه نشدیم به چه دلیل این کار‌ها را می‌کنند آقایان می‌دانند که دربی برای پرسپولیس و استقلال حیثیتی است و نمی‌دانم چرا این کار‌ها را انجام می‌دهند و فقط امیدوارم نخواهند با این کار‌ها به پرسپولیس ضربه بزنند و مطمئن باشید که به ما تکلیف نمی‌کنند تا بدون بازیکنان کلیدمان در دربی بازی کنیم چون باید جوابگوی مردم باشند. الان پرسپولیس صدر نشین است و سعی می‌کنیم به حاشیه نرویم. البته عده‌ای قصد دارند برای پرسپولیس حاشیه سازی کنند اما حواسمان جمع است تا چنین مشکلاتی پیش نیاید.

پنجعلی در پایان و در مورد بازی بعدی پرسپولیس گفت: این هفته باید با نفت تهرن بازی کنیم. نفت تهران تیم خوبی است و در شرایط مناسبی به سر می‌برد و کاملا آماده‌اند. بچه‌ها می‌دانند که هر بازی برای ما سخت است چون همه تیم‌ها مقابل ما با انگیزه هستند ما در شهرستان هم با تمرکز و آرامش بازی می‌کنم و نتیجه گرفته‌ایم. نفت تهران الان خوب کار می‌کند و در کورس است و این بازی برای ما ۱۶ امتیازی بسیار حساس و مهم است و باید نتیجه خوبی بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز