خبرگزاری کار ایران

وینگادا الآن می‌خواهد بیاید چکار کند؟!

نکیسا: منصوریان تنها گزینه مناسب برای امید است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۷

من حدود ۱۶ سال است که با منصوریان رفاقت دارم و به خاطر این رفاقت ۱۶ ساله است که این حرف را می زنم چون می دانم منصوریان خیلی خانواده دوست است و با بچه های مردم هم خیلی با احترام برخورد می کند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: وینگادا الآن می‌خواهد بیاید تیم ملی امید ایران چکار کند.

نیما نکیسا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: علیرضا منصوریان مدت زمان زیادی است که در در تیم ملی امید زحمت می‌کشد و وینگادا الآن می‌خواهد بیاید در این تیم چکار کند. فکر می‌کنم وینگادا به خاطر دوستی و رفاقتی که با کی‌روش دارد، خط ارتباطی او در فدراسیون کی‌روش است و حالا قرار است به عنوان سرمربی تیم ملی امید مشغول به کار شود، البته این در حد یک حدس است.

وی افزود: به نظر من الآن هیچ کسی به جز منصوریان گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی امید نیست. منصوریان باهوش و پاک است و به نظر من در فوتبال پایه ما باید از آدم‌های پاک استفاده شود. من حدود ۱۶ سال است با منصوریان رفاقت دارم و به خاطر این رفاقت ۱۶ ساله است که این حرف را می‌زنم چون می‌دانم منصوریان خیلی خانواده‌دوست است و با بچه‌های مردم هم خیلی با احترام برخورد می‌کند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: حتی اگر با منصوریان به المپیک نرویم هم نباید تیم ملی امید را از او بگیرند چون علیرضا این نفرات را به سختی جمع کرده و این تیم را ساخته و بازیکنان تیم را به خوبی می‌شناسد. منصوریان باید باشد و همه کمکش کنند تا موفق شود.

نکیسا در پایان در مورد وضعیت تیم خودش در‌آسیاویژن گفت: من از هفته دوازدهم تیم داماش ایرانیان را در لیگ برتر تهران تحویل گرفتم که در‌ آن زمان تیم از ۱۱ بازی تنها ۱۱ امتیاز داشت و رده چهاردهم جدول قرار گرفته بود اما الآن ۱۲ بازی است که با تیم کار می‌کنم و ۶ برد، ۴ مساوی و ۲ باخت آورده‌ایم و با ۳۳ امتیاز در رده هشتم جدول هستیم. تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم نتایج بهتری هم بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز