خبرگزاری کار ایران

از دست‌دادن صدرنشینی آسان است؛

میثاقیان: لیگ یک شرایط حساسی دارد / نباید تیمی را دست کم‌ گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۸۵

بازیکنان تیم همت زیادی به خرج دادند تا توانستند خود را به جایگاه فعلی در جدول رده‌بندی برسانند و این عملکرد آنها قابل‌تقدیر است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: اگر چه به دست آوردن صدر جدول در مسابقات لیگ دسته یک کار بسیار دشواری است ولی از دست دادن آن ساده است.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان که تیمش روز یکشنبه ۱۵ دی‌ماه باید در مشهد به مصاف نساجی‌مازندران برود با اشاره به صدرنشینی تیمش در جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: بازیکنان تیم همت زیادی به خرج دادند تا توانستند خود را به جایگاه فعلی در جدول رده‌بندی برسانند و این عملکرد آنها قابل‌تقدیر است.

وی افزود: تیم پدیده در گروه دشواری قرار گرفته و تمام تیم‌های حاضر در این گروه مدعی صعود هستند، نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و به تمامی حریفان خود به چشم یک رقیب قدرتمند نگاه می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد ادامه داد: رقابت‌های لیگ دسته اول شرایط حساسی دارد. درست است که صدر جدول بسیار سخت بدست می‌آید ولی به سادگی هم از دست می رود. به بازیکنانم گوشزد کرده‌ام که اگر می‌خواهند به عنوان تیم اول به لیگ برتر صعود کنند باید تمام بازی‌ها را با هدف پیروزی به میدان بروند.

میثاقیان درخصوص بازی روز یکشنبه تیمش هم گفت: تیم نساجی یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های فوتبال ایران است. قطعا بازی با آنها دیداری سخت برای ما خواهد بود ولی تنها به ۳ امتیاز مسابقه چشم داریم و امیدواریم با پیروزی از زمین خارج بشویم.

وی در پایان اظهار داشت: چند بازیکن محروم و مصدوم هم داریم ولی قطعا بازیکنان جایگزین به خوبی از عهده وظایفی که بر عهده‌شان می گذاریم برخواهند آمد و به ما کمک خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز