خبرگزاری کار ایران

هر بازی برای ما حکم فینال را دارد؛

آشوبی: نتیجه بازی با استقلال برای راه‌آهن مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۳

آنچه که مهم است، خود ما هستیم و استقلال هر شرایطی که داشته باشد بر روی ما نباید تاثیرگذار باشد. ما باید تمرکزمان روی عملکرد خودمان باشد.

هافبک تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در نتیجه‌گیری به اندازه تحولی که نسبت به نیم فصل اول در کارهای فنی داشتیم موفق نبودیم.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: روند تیمی ما نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده، اما در نتیجه‌گیری به اندازه تحولی که داشتیم هنوز موفق نبوده‌ایم. ان‌شاء‌الله در بازی‌های آینده بتوانیم در نتیجه‌گیری هم موفق عمل کنیم و جایگاه خوبی در جدول به دست بیآوریم.

وی در مورد حریف بعدی تیمش گفت: این هفته باید با استقلال بازی کنیم. استقلال تیم پر مهره و بزرگی است و همیشه جزو مدعیان ستنی لیگ بود و امسال هم مدعی قهرمانی است. آنچه که مهم است، خود ما هستیم و استقلال هر شرایطی که داشته باشد بر روی ما نباید تاثیرگذار باشد. ما باید تمرکزمان روی عملکرد خودمان باشد.

هافیک راه آهن اظهار داشت: نتیجه این بازی هم برای ما و هم برای استقلال مهم است. ما با توجه به شرایطی که در جدول داریم، هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و امتیازات تمام بازی‌های برای ما مهم است. استقلال هم با توجه به این در کورس قهرمانی است امتیازات این بازی برایش مهم است. ما با تمام توان در این بازی شرکت می‌کنیم تا دست پر از میدان خارج شویم.

اشوبی در پایان در مورد احتمال سقوط احتمالی راه‌آهن به لیگ یک نیز گفت: فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است، اما با توجه به پتانسیل تیم ما بعید می‌دانم چنین اتفاقی برای راه‌آهن بیفتد. البته همه چیز بستگی به عملکرد خودمان دارد. ما ۱۰ هفته آینده فرصت داریم و می‌توانیم هر نتیجه‌ای کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز