خبرگزاری کار ایران

وجدان کاری خیابانی ستودنی است؛

رویانیان: پرسپولیس با این مجموعه شانس زیادی برای قهرمانی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۸۸

هواداران پرسپولیس قطعا در ادامه بازی‌ها حضور پرشورتری خواهند داشت و جا دارد برحسب وظیفه از آنها تقدیر و تشکر نمایم که برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن عرض تسلیت به جواد خیابانی وجدان کاری او را ستودنی دانست و به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس نیز خسته نباشید گفت.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان افزود: از صمیم قلب به جواد خیابانی گزارشگر با تجربه و محترم صداوسیما درگذشت والده گرامی شان را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن مرحومه، صبر و شکیبایی برای جواد خیابانی و خانواده اش مسئلت داریم.

به اعتقاد بنده بهترین فرد بازی پرسپولیس و نفت جواد خیابانی بود و وجدان کاری ایشان ستودنی و قابل تحسین است. ایشان به رغم تألمات روحی و برای اینکه بازی از استادیوم آزادی برای علاقه‌مندان به فوتبال گزارش شود دست از کار نکشیده و در آن شرایط روحی سخت با وجدان کاری ستودنی کارشان را انجام دادند و بنده از صمیم قلب به وی این مصیبت بزرگ را تسلیت عرض می‌نمایم.

رویانیان درباره تساوی دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت گفت: بازیکنان تیم ما تمام تلاش خود را به کار بستند و به ویژه در نیمه دوم موقعیت های خوبی روی دروازه حریف خلق کردند اما به گل نرسیدند. تیم نفت تمام قوا و زورش را به کار برد تا بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد. در مجموع به علی دایی، کلیه اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم پرسپولیس خسته نباشید گفته و اطمینان داریم تیم پرسپولیس با این مجموعه شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

رویانیان درباره حضور هواداران پرسپولیس در استادیوم آزادی گفت: هواداران ما به رغم هوای سرد حضور خوبی در استادیوم داشته و تیم پرسپولیس به نسبت تیم‌های دیگر از هواداران بیشتری در بازی‌های خانگی و خارج از خانه برخوردار است. آنها با درک شرایط تیم محبوب خود را تنها نگذاشته و پس از حمایت همه جانبه از پرسپولیس در چند سال اخیر تاثیر ویژه ای در احیای دوباره تیم و صدرنشینی آن داشته‌اند. هواداران پرسپولیس قطعا در ادامه بازی‌ها حضور پرشورتری خواهند داشت و جا دارد برحسب وظیفه از آنها تقدیر و تشکر نمایم که برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند.

رویانیان درباره حضورش در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فرصتی دست داد شب گذشته به اردوی تیم پرسپولیس برویم و دیداری با اعضای تیم داشته باشیم. با دایی نیز صحبت‌هایی داشتیم و داریم برای رفع مشکلات تیم یک کارهایی می‌کنیم. بنده بار دیگر از سرمربی تیم و همچنین شاگردانش تقدیر و تشکر می‌کنم که در این شرایط برای سربلندی پرسپولیس و هواداران از هیچ تلاشی دریغ نکرده و واقعا با تعصب و غیرتی مثال‌زدنی برخی مشکلات را تحمل کرده و به فکر تکرار موفقیت ها و شادی هواداران هستند. انشاالله بتوانیم این صبوری و تلاش آنها را با اقداماتی که انجام می‌دهیم جبران کنیم و امیدواریم حمایت های لازم در این راه انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز