خبرگزاری کار ایران

رقابت‌ها در کیفیت بالایی برگزار می‌شود؛

دوستی‌مهر: بازی کردن روی چمن‌های مصنوعی غیرطبیعی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۸۲

در هر حال همه تیم‌هایی که در جام جهانی کوچک حضور دارند با بهترین وضعیتشان به مسابقات آمده‌اند و مطمئنا بازی به بازی بهتر می‌شوند.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران پس از پیروزی تیم ملی جوانان ایران مقابل بلاروس در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

به گزارش ایلنا، علی دوستی‌مهر در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم به مدیران برگزاری رقابت‌های جام جهانی کوچک تبریک بگویم و از آنها برای برگزاری این بازی‌ها تشکر کنم. رقابت‌ها در کیفیت بالایی برگزار می‌شود و می‌شود گفت که فضایی درست مثل یک جام جهانی واقعی اینجا در سن‌پترزبورگ وجود دارد.

دوستی‌مهر درباره بازی گفت: در بازی مقابل بلاروس از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی برتر از حریف بودیم و همچنین از نظر فیزیکی هم از تیم خوب بلاروس سرتر بودیم. در هر حال همه تیم‌هایی که در جام جهانی کوچک حضور دارند با بهترین وضعیتشان به مسابقات آمده‌اند و مطمئنا بازی به بازی بهتر می‌شوند. برای‌ ما بازی مقابل بلاروس به پایان رسیده و به بازی بعدی مقابل فنلاند فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که نظرش درباره بازی روی چمن مصنوعی چیست هم گفت: هوا اینجا چندین درجه زیر صفر است و امکان بازی روی چمن وجود ندارد. البته در ایران هم هوا سرد و برفی می‌شود و ما هم روی چنین زمین‌هایی تمرین و بازی می‌کنیم. در کشورهای اروپایی معمولا بازی کردن روی چمن‌های مصنوعی مساله غیرطبیعی نیست اما کیفیت زمینی که سن پترزبورگ وجود دارد بسیار خوب است و می‌توانم بگویم با توجه به ارتفاع چمن فرقی با چمن طبیعی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز