خبرگزاری کار ایران

امسال ملوان تیم منسجمی شده؛

یوسفی: اگر پیشرفتی در فوتبال نکرده‌ایم حداقل پسرفت هم نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۶۳

اسکوچیچ در ابتدا با تیم ملوان و فضای فوتبال ایران آن‌چنان آشنایی نداشت، اما رفته رفته توانست با تیم ملوان از انتهای جدول جدا شود و خدا را شکر در نیمه بالای جدول لیگ برتر قرار بگیریم.

هافبک تیم فوتبال ملوان معتقد است این تیم در برخی دیدارها مثل بازی با راه‌آهن در انزلی بدشانس بوده که اگر دچار این بدشانسی نمی‌شدند حالا جزو تیم‌های مدعی لیگ برتر بودند.

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره شرایط خودش، ملوان، مشکلات مالی و حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام‌جهانی صحبت‌هایی را مطرح کرده که در ادامه می‌خوانید:

ملوان امسال خوب به استقلال و پرسپولیس می‌بازد…

ملوان همیشه مقابل این دو تیم پایتخت فوتبال زیبا و رو به جلو به نمایش گذاشته، متأسفانه امسال مقابل استقلال و پرسپولیس در گلزنی بدشانس بودیم و هر چه توپ روی دروازه شان بردیم تبدیل به گل نشد. اگر بازی‌های ملوان را مقابل این دو تیم دیده باشید متوجه خواهید شد که اصلا مستحق شکست نبودیم. امسال ملوان تیم منسجمی شده، بازیکنان بزرگی به خدمت گرفته و مجموعه خوبی دارد. اسکوچیچ در ابتدا با تیم ملوان و فضای فوتبال ایران آن‌چنان آشنایی نداشت، اما رفته رفته توانست با تیم ملوان از انتهای جدول جدا شود و خدا را شکر در نیمه بالای جدول لیگ برتر قرار بگیریم.

نتایج امسال ملوان تا اینجای کار چطور بوده؟

خوشبختانه بازیکنان به هماهنگی خوبی دست پیدا کرده‌اند و از اواخر نیم فصل اول موفق شدیم نتایج خوبی بدست آوردیم. در برخی دیدارها مثل بازی با راه‌آهن در انزلی بدشانس هم بودیم که اگر دچار این بدشانسی نمی‌شدیم الآن جزو تیم‌های مدعی لیگ برتر بودیم.

درباره شرایط خودت در تیم ملوان صحبت می‌کنی؟

خوشبختانه از زمانی که به ملوان آمدم در اکثر بازی‌ها به عنوان بازیکن ثابت برای این تیم بازی کردم. در این ۲-۳ بازی اخیر نظر کادر فنی این بود که روی نیمکت بنشینم، اما در مجموع از شرایطم در ملوان راضی هستم.

مشکل مالی در ملوان نداری؟

خدا را شکر با آمدن آقای محجوب همه چیز دارد حل می‌شود. یک مبلغ کمی به بازیکنان پرداخت شد که قرار شد به زودی بخشی از قرارداد بچه‌ها را پرداخت کنند.

در این چند وقت اخیر تماشاگر زیادی به استادیوم‌ها نمی‌آیند، فکر می‌کنی دلیلش چه چیزی می‌تواند باشد؟ البته انزلی کمی شرایطش با بقیه فرق می‌کند…

من فکر می‌کنم اولین دلیل عدم استقبال تماشاگران از بازی‌های لیگ برتر سردی بیش از حد هوا است که باعثشده مردم از تلویزیون یا رادیو بازی‌ها را دنبال کنند. دومین دلیل نیامدن تماشاگر به استادیوم مسائل اقتصادی است که برای کسانی که علاقه دارند بازی‌های تیم محبوب‌شان را از نزدیک تماشا کنند سخت شده است. من با این نظر که تیم‌ها بی‌کیفیت شده‌اند مخالفم و اعتقاد دارم فوتبال جهان فوتبال گذشته است و هیچ فرقی نکرده و اگر پیشرفتی در فوتبال نکرده‌ایم حداقل پسرفت هم نداشتیم.

نظرت درباره همگروه‌های ایران در جام جهانی چیست؟

فکر می‌کنم گروه ایران گروه جذابی است، بدلیل اینکه در گروه ما هم تیم قدرتمند آرژانتین قرار دارد و هم تیم‌های نیجریه و بوسنی که در این چند سال اخیر پیشرفت خوبی داشته‌اند، علی‌الخصوص تیم بوسنی که فوتبال هجومی و زیبایی به نمایش می‌گذارد و یکی از بهترین خط حمله‌های اروپا را در گروه‌های ۸ گانه را به دست آورد.

پیش بینی‌ات از نتایج ایران چه می‌تواند باشد؟

نتایج تیم ملی در جام‌جهانی قابل پیش‌بینی نیست. همه چیز بستگی دارد به میزان تلاش خودمان که چه نتایجی رقم بزنیم. به نظر من برای صعود از گروه‌مان کار بسیار سختی در پیش داریم ولی اگر بازی‌های خوبی ارائه بدهیم برای ما کافی است.

در پایان صحبت خاصی نداری؟

می‌خواستم از هواداران شهر انزلی تشکر کنم که زمانی تیم نتایج خوبی نمی‌گرفت تیم شهرشان را حمایت کرده‌اند. با توجه به اینکه امسال تیم ملوان اولین مربی غیر بومی و خارجی خود را تجربه می‌کرد نیاز بود هواداران صبور باشند که خدا را شکر مردم فهیم و فوتبالدوست انزلی با این شرایط کنار آمدند و بازیکنان و کادر فنی را حمایت کردند. امیدوارم با آمدن محجوب و حل مشکلات این تیم و حضور تماشاگران خونگرم انزلی بتوانیم در ادامه راه نتایج خوبی بدست بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز