خبرگزاری کار ایران

تیم‌ها در نیم فصل دوم با چنگ و دندان می‌جنگند؛

حسینی: پیروزی بر فولاد در اهواز و استقلال در دربی سخت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۹۴

بعد از بازی با تیم‌های صدر جدولی فولاد و استقلال باید در هفته‌های بعد با تیم‌های قعر جدولی بازی کنیم که بازی با این تیم‌ها به مراتب سخت‌تر از سایر تیم‌هاست.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس معتقد است پرسپولیس هم برای اینکه از قافله قهرمانی عقب نماند باید در دیدارهای باقیمانده پیروز از زمین بیرون بیاید تا جایگاه خود را در جدول حفظ کند.

گفت‌وگوی خبرنگار ورزشی ایلنا را با سیدجلال حسینی درباره بازی با نفت، شرایط تیمی پرسپولیس و شانس قهرمانی این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر در ادامه می‌خوانید:

پرسپولیس در مرحله حساسی از لیگ قرار گرفته و ممکن از دست دادن امتیاز مثل بازی با نفت گران تمام شود. چرا در بعضی از دیدارها پرسپولیس دچار بن‌بست تاکتیکی می‌شود؟

لیگ به مراحل حساس خود رسیده و پرسپولیس هم برای اینکه از قافله قهرمانی عقب نماند باید در دیدارهای باقیمانده پیروز از زمین بیرون بیاید تا جایگاه خود را در جدول حفظ کند. متأسفانه در برخی بازی‌ها عدم نتیجه‌گیری به خاطر حساسیت بازی نیست، بلکه بعضی تیم‌ها مثل نفت‌تهران با دفاع چند لایه و پرس شدید مقابل ما حاضر می‌شوند که این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند. شما اگر بازی نفت مقابل پرسپولیس را دوباره نگاه کنید می‌بینید آمار دوندگی بازیکنان نفت خیلی کمتر از ما بود و اکثر بازیکنان این تیم از نیمه زمین خود خارج نمی‌شدند. طبیعتاً بازی با این تیم‌ها بسیار سخت است و به راحتی هم نمی‌توان به گل دست پیدا کرد.

پرسپولیس ۲ بازی حساس مقابل فولاد در اهواز و استقلال در آزادی دارد که تأثیر زیادی در سرنوشت این فصل شما دارد…

دقیقاً. پرسپولیس ۲ بازی خیلی مهم در پیش‌رو دارد. باید برای پیروزی در این دو دیدار تلاش‌مان را چند برابر کنیم. باید خیلی بهتر تمرین کنیم. با این شرایط که مقابل نفت حاضر شدیم در بازی فولاد و استقلال حاضر شویم مشکلات زیادی خواهیم داشت.

چقدر به پیروزی در این دو بازی خوشبین هستی؟

پیروز شدن مقابل فولاد در اهواز و استقلال در دربی پایتخت کار خیلی سختی است. ببنید این دو تیم از مدعیان لیگ امسال هستند که نتایج بسیار خوبی هم گرفته‌اند. در ضمن گرفتن امتیاز از تیم‌ها در نیم فصل دوم کار مشکلی است. همه تیم‌ها در نیم فصل دوم برای امتیاز با چنگ و دندان می‌جنگند. بعد از بازی با تیم‌های صدر جدولی فولاد و استقلال باید در هفته‌های بعد با تیم‌های قعر جدولی بازی کنیم که بازی با این تیم‌ها به مراتب سخت‌تر از سایر تیم‌هاست که مطمئن هستم روزهای سختی پیش رو خواهیم داشت.

تجربه شما و بنگر که در سپاهان چندین بار قهرمان لیگ شدید تا چه اندازه به بازیکنان پرسپولیس کمک می‌کند؟

من خودم به عنوان یک بازیکن با تجربه در کنار محسن بنگر خیلی داریم تلاش می‌کنیم که در این روزهای حساس لیگ که پرسپولیس صدر جدول است تمام امتیازهای لازم را برای قهرمانی کسب کنیم اما گفتم کار، کار سختی است. پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها خیلی سخت‌تر است و امیدوارم بازیکنان تیم از زیر این فشار خارج شوند تا بتوانند بدون استرس برای قهرمانی پرسپولیس تلاش کنند.

پرسپولیس امسال صدر جدول است، اما باز هم تماشاگر به استادیوم نمی‌آید، چرا؟ فکر می‌کنی دلیلش چی می‌تواند باشد؟

خدایی تماشاگران حق دارند به استادیوم نیایند که متأسفانه هیچ امکاناتی هم در اختیارشان نیست. از نظر سخت‌افزاری کاری برای آنها انجام ندادیم اما بلیط مسابقات را هم گران کردیم.

چقدر به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار هستید؟

حریفان سرسختی داریم و برای قهرمانی در لیگ باید بازی به بازی جلو بریم. فعلا به بازی فولاد فکر می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم بعد از سال‌ها پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز