خبرگزاری کار ایران

امیدوارم قلعه‌نویی آرش را ببخشد؛

بیگ‌زاده: خیلی سخت به صدر رسیدیم و باید آن را حفظ کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۶۸

هر بازیکن در هر مقطعی به مشکل می‌خورد و به نظرم ما باید از نظر روحی او را به شرایط بهتری برسانیم. امیدوارم قلعه‌نویی او را ببخشد تا در تمرینات شرکت کند و به آرامش لازم برسد.

مدافع استقلال تاکید کرد که تمام تلاش من این است که برای استقلال مفید بازی کنم، امیدوارم در ادامه هم همین‌طور بتوانم برای استقلال موثر باشم و بهترین بازی‌ها را برای تیمم انجام دهم.

به‌ گزارش ایلنا، هاشم بیگ‌زاده در گفت‌وگویی در خصوص شرایط استقلال و خود صحبت کرد که در ادامه به نقل از سایت این باشگاه می‌خوانید:

*بعد از رفع مصدومیت برای استقلال به میدان رفتی و پاس گل هم دادی؟
خدا را شکر که مصدومیتم رفع شد تا بتوانم برای استقلال بازی کنم. چه ۲۰دقیقه و چه یک دقیقه بازی کنم، هدفم فقط مثمرثمر بودن برای استقلال است و امیدوارم در ادامه فصل دیگر هیچوقت مصدوم نشوم.

*مشکل مصدومیتت به طور کامل رفع شده است؟
خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم و دردی در پایم احساس نمی‌کنم تا در بهترین شرایط باشم.

*در بازی شما به جای برهانی وارد زمین شدی و این تعویض با ناراحتی آرش همراه شد…
مطمئنم آرش به هیچ‌وجه به خاطر تعویضش ناراحت نشد. او بازیکن صبور و بی‌حاشیه‌ای است و آنقدر تجربه دارد که از تعویض خود ناراحت نشده باشد. من آرش را خیلی خوب می‌شناسم و می‌دانم برهانی به خاطر عملکرد خودش ناراحت بود و امروز همه باید به او کمک کنیم. هر بازیکن در هر مقطعی به مشکل می‌خورد و به نظرم ما باید از نظر روحی او را به شرایط بهتری برسانیم. امیدوارم قلعه‌نویی او را ببخشد تا در تمرینات شرکت کند و به آرامش لازم برسد.

*امسال خوب برای استقلال پاس گل می‌دهی؟
تمام تلاش من این است که برای استقلال مفید بازی کنم، امیدوارم در ادامه هم همین‌طور بتوانم برای استقلال موثر باشم و بهترین بازی‌ها را برای تیمم انجام دهم.

*بازی با راه‌آهن چه طور بود؟
بازی سختی بود و راه‌آهن هم مقابل ما خوب بازی کرد، اما خوشبختانه ما از فرصت‌مان برای گلزنی به بهترین شکل ممکن استفاده کردیم تا با کسب ۳ امتیاز بازی به صدرجدول برسیم.

*بازی با استقلال خوزستان را چه طور پیش‌بینی می‌کنی؟
این بازی هم مثل همه بازی‌ها سخت و حساس است. استقلال‌خوزستان یک تیم تاکتیکی است و ما اصلاً بازی آسانی مقابل این تیم نداریم، به خاطر همین باید خیلی تلاش کنیم که به پیروزی برسیم. همه هدف ما این است که از میزبانی‌ استفاده کرده و به ۳ امتیاز این بازی برسیم تا ان‌شاءا… صدرنشینی خود را هم حفظ کنیم.

*می‌توانید صدرنشینی‌تان را حفظ کنید؟
خیلی سخت به صدر رسیدیم و باید آن را حفظ کنیم. هر وقت استقلال به صدر رفته به سختی از صدر پایین آمده به خاطر همین الان هم همه سعی‌مان را می‌کنیم تا جایگاه خود را در جدول از دست ندهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز