خبرگزاری کار ایران

مشکل ما با استقلال بیشتر از پرسپولیس است؛

روشن: تاج به خاطر غرور بازیکنانش ۶ گل از پرسپولیس خورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۹۲

متأسفانه مشکل ما با باشگاه خودمان بیشتر از پرسپولیس است و از باشگاه پرسپولس تشکر می کنم چون جمع کردن این همه آدم دور هم کار کوچکی نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به احترام دعوت باشگاه پرسپولیس در جشن این باشگاه شرکت کردم.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس من را برای جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس این باشگاه دعوت کرد و من هم به احترام دعوت آنها در این مراسم شرکت کردم، ضمن اینکه همه پیشکسوتان پرسپولیس دوستان من هستند و مشکلی با هم نداریم. متأسفانه مشکل ما با باشگاه خودمان بیشتر از پرسپولیس است و از باشگاه پرسپولس تشکر می کنم چون جمع کردن این همه آدم دور هم کار کوچکی نیست.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان خودش را به مدت ۵ سال بیمه تکمیلی کرده و شرکت تعاونی برای پیشکسوتان خودش درست کرده است. به این می‌گویند باشگاه، در این جشن علی دایی هم آمد اما اصلا اشاره نشد که در جدول چندم هستند چون دنبال درست کردن باشگاه هستند و این مهم است که می‌خواهند تیم‌های پایه خود را سروسامان بدهند تا خرج باشگاه کمتر شود و دنبال سازندگی و پس‌انداز هستند تا در آینده از آن استفاده کنند.

پیشکسوت استقلال اظهار داشت: در این جشن پرسپولیسی‌ها مدام می‌گفتند ۶تایی‌ها من ناراحت نشدم چرا باید ناراحت بشوم؟ ما ۶ تا خوردیم و چرا باید ناراحت بشوم اما این ۶ تا پرسپولیس را عقب می‌اندازد چون از وضعیت امروز غافل می‌شوند چون هنوز در خواب همان ۶ تا هستند. در این جشن شرایطی پیش نیامد که بگویم ما هم ۳ تا ۳ تا به پرسپولیس زده‌ایم و بیشتر از آنها دربی را بردیم. به هر حال آن بازی جزو اتفاقات فوتبال بود همانطور که خود بهزادی هم گفت آن روز هر توپی آمد به پای ما خورد و گل شد. آن بازی یک اتفاق بود و قشنگی فوتبال هم به همین است، مثل ۵ سال قبل که منچستر در لیگ اروپا ۷ گل به رم زد و آن بازی هم یک اتفاق بود.

وی افزود: در آن بازی ۶ تایی‌ها من ۱۶ سالم بود و یک نیمه بازی کردم و به تجربه فهمیدم تاج آن روز به غرور بازیکنانش باخت چون هیچ کسی به فکر فوتبال نبود و ۶ تا خوردیم. اینها قشنگی فوتبال است اما من ناراحت پرسپولیس هستم چون استقلال و پرسپولیس باید قوی باشند تا فوتبال ما قوی باشد. این دو تیم همیشه باید قوی باشند اما ناراحت پرسپولیس هستم که هنوز در خواب آن ۶ گل هستند موقعی که آن بازی تمام شد تمام بچه‌های ما در زمین نشسته بودند و بچه‌های پرسپولیس هم نمی‌رفتند چون رفیق یکدیگر بودیم و ما از ناراحتی گریه می‌کردیم و آنها از خوشحالی و جو جالبی بود.

روشن درپایان گفت: مهمترین مسئله‌ای که هیچ کسی تا حالا به آن اشاره نکرده روز یکشنبه همان هفته بود که تیمسار خسروانی برای پرسپولیسی‌ها در سالن حجاب جشن گرفت و به آنها تبریک گرفت این کار خیلی مهم و با ارزش بود و قشنگی فوتبال به همین است. اینها مدام می‌گویند ۶ تایی‌ها و می‌خواهند گرمش کنند. این کری‌ها در فوتبال هست. به نظرم نباید یکدیگر را تحقیر کنیم اما کری در فوتبال هست و باید باشد تا هواداران لذت ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز