خبرگزاری کار ایران

اساس کار مدیرعامل پرسپولیس «فوت» است؛

مصطفوی: نرفتم به جشن پرسپولیس تا آدم‌های ناحق را تأیید نکنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۱۶

ما منتظریم رویانیان با یک فوت کوه دماوند را از جا بکند چون اساس کار مدیر عامل باشگاه پرسپولیس «فوت» است. اینها باید به اندازه ظرفیت، بضاعت و دانش خود صحبت کنند، نه اینکه مسائل حماسی را به فوتبال بکشند…

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس در جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس این باشگاه شرکت نکرد چراکه معتقد است اگر در این جشن شرکت می‌کرد، کسی را که به ناحق در این باشگاه حضور دارد را مورد تأیید خودش قرار می‌داد.

گفت‌وگوی داریوش مصطفوی درباره عدم شرکتش در جشن پنجاه‌سالگی باشگاه پرسپولیس را با خبرنگار ایلنا در ادامه می‌خوانید:

چرا در جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس باشگاه پرسپولیس شرکت نکردید؟

من به این جشن دعوت شده بودم و از باشگاه چندین بار هم با من تماس گرفتند، اما گفتم که نمی‌آیم چون در باشگاه پرسپولیس آدم‌هایی به ناحق نشسته‌اند و اگر من به جشن باشگاه می‌رفتم، ناحق را تأیید می‌کردم.

منظورتان چه کسانی هستند؟

شرکت در این جشن برای من افتخار بود، اما یکسری آدم‌ها به ناحق در این باشگاه هستند چون با تبلیغ و شانتاژ این پست‌ها را دارند و خود را آویزان سرمربی و بازیکن می‌کنند تا بمانند. آنها از طریق سیاسی به باشگاه پرسپولیس آمده‌اند و چون حضور سیاسیون در ورزش را قبول ندارم، به این جشن نرفتم. از کسانی که بارها با من تماس گرفتند تا در این مراسم شرکت کنم، تشکر می‌کنم. شاید این آدم‌هایی که با من تماس گرفتند به حق در باشگاه پرسپولیس باشند اما در رأس امور کسانی هستند که به ناحق در این باشگاه حضور دارند و من هم به همین دلیل در این جشن شرکت نکردم.

رویانیان در این مراسم اعلام کرد پرسپولیس را یک تیم تحویل گرفته و امروز آن را به یک باشگاه تبدیل کرده، به نظر شما این ادعای با واقعیت مطابقت دارد؟

این‌ها در عمل هیچ کاری نکرده‌اند. البته در این مدت یکسری کارها کرده‌اند و یکسری تیم‌ها مثل کشتی درست کرده‌اند، اما قبلاً هم پرسپولیس تیم‌های دیگر داشت. مردم پرسپولیس را به تیم اصلی‌اش می‌شناسند یعنی تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس و آقایان یک تیم داشته باشند و به همان تناسب به کارکنان باشگاه هم نگاه کنند. من احساس می‌کنم پرسپولیس هنوز یک تیم هم نیست چه برسد به باشگاه اما در تبلیغات بالاتر از یک باشگاه حرفه‌ای است و در حد اینتر، میلان، رئال‌مادرید و بارسا در موردش تبلیغ می‌شود. رویانیان مدعی شده بود کوه‌دماوند را با یک فوت از جا می‌کند، هر موقع او کوه دماوند را با یک فوت از جا کند، من قبول می‌کنم پرسپولیس یک باشگاه است. ما منتظریم رویانیان با یک فوت کوه دماوند را از جا بکند چون اساس کار مدیر عامل باشگاه پرسپولیس «فوت» است. اینها باید به اندازه ظرفیت، بضاعت و دانش خود صحبت کنند، نه اینکه مسائل حماسی را به فوتبال بکشند که آن هم فعلا در حد یک فوت است.

درباره اظهارات و رفتار رویانیان در این جشن چه نظری دارید؟

متأسفانه آقایان جایگاه مدیرعاملی پرسپولیس را خیلی پایین آورده‌اند. ما هم در زمان خودمان جشن کوچکی در پرسپولیس گرفتیم اما هیچ‌وقت روی سن نرفتیم چون جایگاه سن مربوط به افراد دیگر است، اما اینها دنبال این هستند که شناخته شوند و مردم آنها را بشناسند و بهترین راهی که شناخته می‌شوند با همین رفتار عجیب و غریب است که آن شب در جشن پرسپولیس انجام دادند تا خود را بیشتر به مردم بشناساند.

حرف پایانی…

در این مراسم یکسری از آدم‌ها بودند و صاحبان اصلی پرسپولیس حضور نداشتند. دلیلی برای رفتن امثال هدایتی به این جشن را نمی‌بینم و لازم نبود چنین آدم‌هایی در جشن پرسپولیس حضور داشته باشند. چرا امثال کریم باقری، احمدرضا عابدزاده و افشین پیروانی نبودند؟ تا سیاست و سیاسی‌کاری در ورزش هست، از اینگونه جشن‌ها زیاد می‌بینیم اما جشن واقعی زمانی است که صاحبان جشن در‌ آن حاضر باشند و آنها مراسم را برگزار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز