خبرگزاری کار ایران

برای مقام پنجم تلاش می‌کنیم؛

دوستی‌مهر: بازیکنان تیم ملی جوانان ناامید نشده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۲۸

در تیم جوانان ایران بازیکنان شایسته‌ای حضور دارند که می‌توانند در لیگ‌های اروپایی بدرخشند. به همین دلیل ما با شرکت در تورنمنت‌های مختلف خارجی می‌خواهیم استعدادهای ایرانی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی ایران پس از پایان بازی ایران در مقابل اسلوواکی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش ایلنا، علی دوستی‌مهر در باره بازی گفت: می‌خواهم به تیم ملی اسلوواکی به خاطر پیروزی در این بازی و راهیابی به مرحله نیمه نهایی تبریک بگویم. بازیکنان تیم ملی اسلوواکی در طول بازی بسیار خوب بودند و سازماندهی شده بازی کردند و با دفاع فشرده و ضد حملات سعی در حفظ بازی داشتند و به همین دلیل ما نتوانستیم به بیش از یک گل برسیم و توپهایمان به محوطه جریمه حریف برسد.

دوستی‌مهر در پاسخ به این سوال که چرا ایران در نیمه اول که از ضد حملات استفاده می‌کرد در نیمه دوم از ضد حملات استفاده نکرد و به ارسال از جناجین رو آورد، گفت: اسلواکی بازی درگیرانه و بسته‌ای را انجام می‌داد و در ضد حملات هم خطرناک عمل می‌کرد. به همین دلیل ما در نیمه دوم بازتر بازی کردیم و می‌خواستیم به گل برسیم. بازیکنان ایران بیشتر از نیمه اول از جناحین نفوذ می‌کرد و توپ‌ها را به داخل محوطه جریمه حریف ارسال می‌کرد که مفید هم واقع نشد و خط دفاع اسلوواکی اجازه نمی‌داد توپ‌های ایران به محوطه شش قدم برسد.

دوستی‌مهر با انتقاد از عملکرد داور گفت: داور بازی در طول بازی اشتباهاتی را هم داشت و به نظرم در دقیقه ۲۰ پنالتی اتفاق نیفتاد که به نفع حریف اعلام پنالتی کرد و حتی می‌توانست برای ایران پنالتی بگیرد که این کار را انجام نداد. در هر حال بازیکنان تیم ملی جوانان برای رسیدن به مقام پنجم تلاش می‌کنند و ناامید نشده‌اند.

سرمربی ایران در پاسخ به سوالی درباره اینکه فوتبال ایران وضعیت رو به رشدی دارد و با صعود تیم ملی ایران به جام جهانی برزیل اوضاع فوتبال در ایران بهتر شده و ایران چند لژیونر در فوتبال اروپا دارد، فکر می‌کنید در تیم ملی جوانان ایران چند بازیکن می‌توانند به لیگ‌های اروپایی راه پیدا کنند که دوستی‌مهر پاسخ داد: در تیم جوانان ایران بازیکنان شایسته‌ای حضور دارند که می‌توانند در لیگ‌های اروپایی بدرخشند. به همین دلیل ما با شرکت در تورنمنت‌های مختلف خارجی می‌خواهیم استعدادهای ایرانی را به نمایش بگذاریم. باز هم از کمیته برگزاری جام جهانی کوچک به خاطر برگزاری این تورنمنت تشکر می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز