خبرگزاری کار ایران

حساسیت لیگ بین تیم‌ها بالا رفته؛

جوهرچی: استقلالی‌ها نباید لغزش یا خطایی از خود نشان دهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۲۵

بچه‌های استقلال نباید لغزش یا خطایی از خود نشان دهند تا ان‌شاءا… با ارائه بازی‌های خوب بتوانند جایگاه خود را در صدر حفظ کنند.

یک هنرپیشه تلویزیون گفت: وقتی استقلال را در جایگاه برتر جدول می‌بینیم، یعنی این تیم عملکرد خیلی خوبی داشته است.

به‌ گزارش ایلنا، حسن جوهرچی درخصوص شرایط استقلال گفت: قرار گرفتن استقلال در رده اول جدول گویای عملکرد مطلوب این تیم است. وقتی استقلال را در جایگاه برتر جدول می‌بینیم یعنی این تیم عملکرد خیلی خوبی داشته، مخصوصاً اینکه این موفقیت در شرایط سختی رقم خورده است.

وی در ادامه گفت: حساسیت لیگ و رقابت بین تیم‌ها خیلی بالا رفته و همین فاصله کم ایجاب می‌کند استقلالی‌ها هوشیارانه به مصاف حریفان خود بروند. بچه‌های استقلال نباید لغزش یا خطایی از خود نشان دهند تا ان‌شاءا… با ارائه بازی‌های خوب بتوانند جایگاه خود را در صدر حفظ کنند.

جوهرچی در ارتباط با بازی این هفته استقلال گفت: اگرچه دو تیم همنام هستند، اما قطعاً استقلال با این وجود با هدف برد و کسب سه امتیاز این دیدار را دنبال می‌کند. با توجه به شرایطی که استقلال دارد احساس می‌کنم این تیم بتواند استقلال‌خوزستان را هم با یک نتیجه خوب شکست دهد تا قدمی دیگر را برای قهرمانی بردارد.

وی در پایان گفت: امیدوارم استقلال در این فصل بتواند عنوان قهرمانی را متعلق به خود کند. با توجه به اینکه این تیم الان بهترین مدیرعامل و سرمربی لیگ ایران را دارد حتماً می‌تواند برای دومین بار پی‌درپی قهرمان لیگ ایران شود تا دل هواداران خود را شاد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز