خبرگزاری کار ایران

نتایج ما برای مردم تبریز قابل‌قبول نبود؛

مهرآزما: کسی جز جلالی نمی‌تواند تراکتورسازی را جمع کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۴۰

هیچ کسی به جز جلالی نمی‌توانست این تیم را جمع کند و اگر قرار است کسی به این تیم در شرایط موجود کمک کند، خود جلالی است.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بحثسرمربی تیم به مدیریت باشگاه برمی‌گردد و به عنوان بازیکن در این مسائل دخالت نمی‌کنم.

محمد حسین مهرآزما در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بحثمربی تیم به مدیریت باشگاه برمی‌گردد. من بازیکن هستم و در این مسائل دخالت نمی‌کنم و هر کسی سرمربی تیم باشد، باید کارم را انجام دهم. الآن که مجید جلالی در تیم مانده می‌گویم هیچ کسی به جز جلالی نمی‌توانست این تیم را جمع کند و اگر قرار است کسی به این تیم در شرایط موجود کمک کند، خود جلالی است.

وی ادامه داد: شرایط ما در حال حاضر بد نیست. وقتی آقا مجید به تیم برگشت یک مقدار مشکلات وجود داشت چون نتایج اخیر ما برای مردم تبریز قابل قبول نبود اما با چند تا برد همه چیز درست می‌شود چون فاصله ما با صدر جدول کم است و چند برد بیاوریم، مردم همه چیز را فراموش می‌کنند و شرایط مثل زمانی می‌شود که در صدر جدول بودیم.

مهرآزما در پایان در مورد بازی بعدی تیمش گفت: هفته بعد با سایپا در کرج بازی داریم. سایپا تیم بسیار خوب، جوان و با انگیزه‌ای است و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. کار بسیار سختی جلوی سایپا داریم چون باید در زمین آنها بازی کنیم اما فرصتی برای اشتباه کردن و امتیاز دادن نداریم. ما برای کسب ۳ امتیاز به کرج می رویم و باید سایپا را ببریم تا بتوانیم به شرایط قبلی‌مان برگردیم به همین دلیل هیچ شانسی به سایپا نمی‌دهیم و باید ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز