خبرگزاری کار ایران

دایی شعورش می‌رسد که بابد دنبال برد باشد؛

روشن: قشون ۲۰ میلیاردی نباید با رفتن یکی - دو بازیکن از هم بپاشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۰۷

فلسفه دربی این نیست که تیم‌ها دنبال نباختن باشند. زمان ما هر دو تیم می‌آمدند که ببرند و بازی کمتر مساوی می‌شد چون همه دنبال برد بودند…

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر پرسپولیس دربی را ببازد، وضعیت این تیم خیلی خراب می‌شود و به همین دلیل با یک بازی هجومی دنبال بر خواهد بود.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: قبلا هر دو تیم می‌آمدند که نبازند، اما الآن پرسپولس دنبال برد است که این مسئله دو اتفاق را رقم می‌زند؛ یکی اینکه پرسپولیس حمله کند و گل بزند و ببرد و بخش دوم اینکه پرسپولیس حمله کند، اما گل نتواند بزند و روی ضد حمله گل بخورد. فکر می‌کنم دربی ۷۸ یک بازی خوب و پرگل می‌شود چون به صلاح دو تیم نیست مساوی کنند.

وی افزود: فلسفه دربی این نیست که تیم‌ها دنبال نباختن باشند، اما تا الان اینطوری بوده چون مربیان ثبات نداشته‌اند و دنبال نباختن بودند. زمان ما هر دو تیم می‌آمدند که ببرند و بازی کمتر مساوی می‌شد چون همه دنبال برد بودند، اما الآن برای پرسپولیس این بازی خیلی مهم است چون اگر ببازد، اختلافش با صدر جدول ۷ امتیاز می‌شود و علی دایی شعورش می‌رسد که فقط دنبال برد باشد. استقلال هم می‌تواند روی ضد حملات امیدوار باشد و می‌توانیم امیدوار باشیم یک بازی خوب ببینیم. نقش اصلی را دروازه‌بان‌های دو تیم دارند و کار آنها در این بازی خیلی سخت است.

پیشکسوت استقلال اظهار داشت: جدایی منتظری و نکونام از استقلال روی این تیم در دربی قطعا تأثیر خواهد داشت به خصوص منتظری، اما تیمی که با یکی - دو بازیکن از هم بپاشد، تیم نیست. پس این همه قشون راه انداخته‌اند که چه شود؟ تیم ۲۰ میلیاردی بسته‌اند که نباید با یکی - دو بازیکن همه چیز از هم بپاشد. استقلال هیچ‌وقت این کار را نکرده، اما در همه دنیا آکادمی باشگاه ها آنقدر قوی عمل می‌کند که نگران از دست دادن بازیکنان نیستند.

روشن در پایان گفت: برای پرسپولیسی‌ها کری نمی‌خوانم. کری‌های قدیم ما هم فقط بحثبرد و باخت بود و هیچ‌وقت توهین نبوده تا شرایط بد نشود. از اینکه به مربیان لقب می‌دهند و سوبله چوبله می‌گویند یا آن‌طرف را ۶یا۴ تایی‌ها می‌گویند، فقط خودشان را کوچک می‌کنند. کری من این است که تیم ما با آرامشی که دارد، بازی را خوب کنترل می‌کند و موفق از زمین بیرون بیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز