خبرگزاری کار ایران

تماشاگر پسند بودن دربی مهم است؛

مهاجری: بازی مقابل پدیده برای هیچ تیمی آسان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۹

بازیکنان تیم ما با توجه به پیروزی هفته گذشته از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان رضوی گفت: بازیکنان تیم ما با توجه به پیروزی هفته گذشته از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی به سر می برند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری که تیمش روز شنبه ۲۸ دی در مشهد به مصاف همشهری خود پدیده می رود، در خصوص این مسابقه اظهار داشت: بازی سختی را پیش رو داریم، صدرنشینی پدیده تا این مرحله از رقابت های لیگ دسته اول نشان می‌دهد این تیم از توانایی بسیار بالایی برخوردار است و قطعا بازی در مقابل آنها برای هیچ تیمی آسان نخواهد بود.

وی افزود: تمرینات ما طی هفته گذشته به خوبی انجام شده است و با توجه به بردی که در هفته قبل کسب کردیم از لحاظ روحی و روانی به شرایط خوبی رسیده ایم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان ادامه داد: در بعد فنی هم نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرده ایم و امیدواریم در روز بازی بازیکنان در شرایط ایده آل و مطلوب قرار داشته باشند.

مهاجری در ادامه تاکید کرد: تماشاگر پسند بودن و جوانمردانه بازی کردن برای ما اهمیت زیادی دارد و تلاش می کنیم تا تماشاگرانی که روز شنبه به ورزشگاه می آیند بازی جذابی را ببینند.

وی همچنین در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیم خود گفت: به هر حال ما در هر بازی مصدوم و یا محروم داریم ولی خوشبختانه بازیکنان جوان ذخیره ما به خوبی ثابت کرده اند با تمام وجود در راه موفقیت تیم تلاش می کنند و نگرانی از بابت جایگزینی بازیکنان اصلی نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز