خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس نیمه دوم بهتر از ما بود؛

قلعه‌نویی: دربی را سیاسی نکنید / استقلال حاشیه ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۲۳

قلعه‌نویی: استقلال حاشیه ندارد. پول به حساب ما ریخته شده و بازیکنان به عشق مردم و پیراهن استقلال به میدان می‌روند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است تیمش در دربی ۷۸ به اهدافی که داشته رسیده است.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دربی ۷۸ گفت: از مظفری‌زاده تشکر می‌کنم، بسیار ناراحتم این وادر خوب ما از جامعه داوری می‌رود، وی استانداردهای لازم یک داور بین‌المللی را داشت و یک انسان باصفا بود و حیف شد از داوری جدا شد. از همه نیروهایی که برای این دیدار تلاش کردند، تشکر می‌کن.

وی با اشاره به این بازی افزود: نیمه اول خوب بازی کردیم اما در نیمه‌دوم پرسپولیس بهتر کار کرد. آنها در گردش توپ خوب کار کردند. ما به اهداف خود رسیدیم و خوشحالیم پس از جدا شدن برخی بازیکنان تیم را از لحاظ روحی و روانی جمع کردیم.

قلعه‌نویی همچنین متذکر شد: ما باید به فکر بازب با ذوب‌آهن باشیم. قهرمانی زمانی حاصل می‌شود که جام را بالای سر ببریم. از فردا به ذوب‌آهن فکر می‌کنیم. آخر فصل قهرمان مشخص می‌شود.

وی درباره شائبه سیاسی بودن این دربی و نتیجه آن نیز گفت: خواهش می‌کنم از این صحبت‌ها مطرح نکنید. اگر کاشته محمد نوری گلمی‌شد باز هم این حرف‌ها مطرح می‌شد؟ به نظرم جامعه سیاسی ایران دوست داشتند این بازی‌ها برد و باخت داشته باشند.

سرمربی استقلال همچنین خاطرنشان کرد: اینکه توانستیم اختلاف‌ خود را با پرسپولیس حفظ کنیم یکی از اهداف‌ ما بود که به آن رسیدیم. قبول دارم آنچه باید مثل استقلال باشیم امروز ارائه ندادیم، آن هم به خاطر حساسیت بازی بود.

قلعه‌نویی در پایان درباره حواشی تیم خود نیز متذکر شد: استقلال حاشیه ندارد. پول به حساب ما ریخته شده و بازیکنان به عشق مردم و پیراهن استقلال به میدان می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز